“We hebben het hier super gehad! ”
Beoordeling van Vamos Beach

Vamos Beach
Geclassificeerd als nr. 21 van 544 Restaurants in Marmaris
Keukens: Mediterraan, Turks, Brits
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Barscene, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tent, erg vriendelijk en behulpzaam personeel.. Overdag heerlijke ligbedden om op te liggen, en s'avonds heel gezellig om te eten en cocktails te drinken. Al met al heeft Vamos een grote rol gespeeld in een fantastische vakantie!!

Datum van bezoek: oktober 2018
GoodTimesCompany, Owner van Vamos Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you for the review. Happy to hear you had a chance to enjoy Vamos Beach day and night. Hope to see you again next time when in town.

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kun je hier lekker eten. Overzichtelijke kaart en goed betaalbaar. Aardige bediening. Direct aan de boulevard.
Ook voor de lunch een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018

Thanks for the review, Sandra. Happy to hear you enjoyed a lunch with us. See you next time!

30 september 2018 beoordeeld

Geweldige sfeer, vriendelijk personeel, Jayjay, Habip, Dina, Sema, Ali, Ozzy en alle anderen, doen er alles aan om er een fijne avond van te maken. Of je nu komt voor een heerlijke maaltijd of alleen een drankje. Kan niet wachten tot ik weer mag gaan. Tot volgend jaar juni!

Datum van bezoek: september 2018
İdris A, Owner van Vamos Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Thank you for the review, Bianca. Happy to hear the team made you feel welcome. We hope to see you soon again!

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ligbedden maar een waardeloze bediening; Deze is meer met de vrouwtjes bezig dan met de rest van de klanten. Na eerst 20 minuten op ons eerste drankje gewacht te hebben en 45 minuten proberen een tweede te bestellen zijn we zelf maar naar de bar gelopen om te betalen... De bar is Turkije onwaardig, als klant wordt je hier zo goed als genegeerd!

Datum van bezoek: september 2018
İdris A, Owner van Vamos Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Sorry to hear we couldn’t accommodate you. We’ll issue necessary warnings and may investigate this matter further if you could share the date of your visit.

1 september 2018 beoordeeld

Een rustige en sfeervol restaurant, met prima eten.
Al jaren in handen van de familie Akgul, wat garant staat voor kwaliteit en nét even iets meer klasse als de overige restaurants in Marmaris.
De prijs is alleszins redelijk en op het gelijke niveau van andere restaurants.

Datum van bezoek: augustus 2018

Thank you for the feedback. Always a pleasure having you with us. Is there anything we could do to improve Vamos Beach for you?

Reizigers die Vamos Beach bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Vamos Beach geweest? Deel je ervaringen!