“Heerlijk gegeten, goede kwaliteits/prijsverhouding”
Beoordeling van Vamos Beach

Vamos Beach
Geclassificeerd als nr. 20 van 545 Restaurants in Marmaris
Keukens: Mediterraan, Turks, Brits
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kun je hier lekker eten. Overzichtelijke kaart en goed betaalbaar. Aardige bediening. Direct aan de boulevard.
Ook voor de lunch een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
GoodTimesCompany, Owner van Vamos Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Thanks for the review, Sandra. Happy to hear you enjoyed a lunch with us. See you next time!

30 september 2018 beoordeeld

Geweldige sfeer, vriendelijk personeel, Jayjay, Habip, Dina, Sema, Ali, Ozzy en alle anderen, doen er alles aan om er een fijne avond van te maken. Of je nu komt voor een heerlijke maaltijd of alleen een drankje. Kan niet wachten tot ik weer mag gaan. Tot volgend jaar juni!

Datum van bezoek: september 2018
İdris A, Owner van Vamos Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Thank you for the review, Bianca. Happy to hear the team made you feel welcome. We hope to see you soon again!

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ligbedden maar een waardeloze bediening; Deze is meer met de vrouwtjes bezig dan met de rest van de klanten. Na eerst 20 minuten op ons eerste drankje gewacht te hebben en 45 minuten proberen een tweede te bestellen zijn we zelf maar naar de bar gelopen om te betalen... De bar is Turkije onwaardig, als klant wordt je hier zo goed als genegeerd!

Datum van bezoek: september 2018
İdris A, Owner van Vamos Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Sorry to hear we couldn’t accommodate you. We’ll issue necessary warnings and may investigate this matter further if you could share the date of your visit.

1 september 2018 beoordeeld

Een rustige en sfeervol restaurant, met prima eten.
Al jaren in handen van de familie Akgul, wat garant staat voor kwaliteit en nét even iets meer klasse als de overige restaurants in Marmaris.
De prijs is alleszins redelijk en op het gelijke niveau van andere restaurants.

Datum van bezoek: augustus 2018

Thank you for the feedback. Always a pleasure having you with us. Is there anything we could do to improve Vamos Beach for you?

5 augustus 2018 beoordeeld

Onze vakantie in Marmaris elke dag bij Vamos Beach gezeten op de pier. Uitstekende service en lieve mensen. Zeker een aanrader. De strandbedjes zijn perfect.

Datum van bezoek: juli 2018
İdris A, Owner van Vamos Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Thank you for the review and happy to hear we were able to steal you every day. See you next time!

Reizigers die Vamos Beach bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Vamos Beach geweest? Deel je ervaringen!