“Hele fijne beachclub”
Beoordeling van Vamos Beach

Vamos Beach
Geclassificeerd als nr. 21 van 542 Restaurants in Marmaris
Keukens: Mediterraan, Turks, Brits
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vamos beach is een hele fijne beachclub met een Caraïbische uitstraling. De staff is vriendelijk en de bediening snel. Je kunt er lekker lunchen of dineren maar ook heerlijk loungen met een cocktail of een goed glas wijn. Ik ben er vaak geweest tijdens mijn 2 weken vakantie in Marmaris en ik kan een bezoek hier zeker aanbevelen.

İdris A, Sahibi van Vamos Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2017

Thank you very much for your feedback! We just opened Vamos Beach and it's great to hear that you had a great experience. Hope to see you again!

1 november 2016 beoordeeld

bij faros kan je lekker eten voor weinig, en het is er altijd gezellig
ja kan er ook heerlijk op het strand liggen en je hebt beding aan je stand bedje

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige 2 weken gehad bij faros op het strand en s avonds lekkere cocktails gedronken. Vriendelijk en leuk personeel vooral Hakan en bilal. Op naar volgend jaar

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In september een weekje in marmaris geweest elke dag hier op het strand gelegen en elke avond een cocktail gedronken. Gezellige sfeer super leuk personeel dat alles doet om het je naar de zin te maken..
Kom hier zeker nog een keer terug..
Foto is van de eerste avond daar waar we toe gezongen werden omdat ik en een vriendin jarig waren geweest.
Speciale dank aan Hakan en Marley 2 toppers!!

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Faros Beach, zowel voor lunch als dinner. Eten is fantastisch hebben nieuwe kaart maar was niet nodig.
Geweldige plek om te eten kwaliteit
Is top bijna niet te evenaren.
Gezellig op de boulevard moet je een keer hebben gedaan.

Reizigers die Vamos Beach bekeken, bekeken ook

Marmaris, Marmaris District

In Vamos Beach geweest? Deel je ervaringen!