“geweldig”
Beoordeling van Vamos Beach

Vamos Beach
Geclassificeerd als nr. 39 van 520 Restaurants in Marmaris
Keukens: Mediterraan, Turks, Brits
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 juni 2016 beoordeeld

bij faros is het altijd gezellig zeer leuk personeel en staan altijd voor je klaar, allen het de baas van het strand is er op dringerig
dat je bij hem drankjes besteld, dit is om dat hij werk op commissie

21 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, leuke bediening en super gezellig! zeker een aanrader! En voor de mannen altijd voetbal hahah

9 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk eten, geweldige bediening, lekker strand met leuk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding
Zeker een aanrader

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer bezocht tijdens onze vakantie in Marmaris. Eerste keer was het uitstekend, waardoor je weer wilt komen. Dit was dus de truc...

De tweede keer gelijk minder. Eerste 20 minuten werden we volledig genegeerd. Obers lopen achter hun p*k aan en adoreren een groepje Engelse Barbies, waarbij ze 'normale' gasten negeren. Ik begrijp dat mijn bierbuik niet aantrekkelijk genoeg voor ze is, maar zorg toch voor een stukje omzet dacht ik...

Goed, toch gewacht op eten. Dit was de eerste keer zo goed. De tweede keer een stuk minder. De ober was op de hoogte van mijn vrouw haar zwangerschap, toch durven ze een stuk rauwe kip aan haar te serveren (zie foto). Het bestelde drinken, kwam ongeveer 15 min nadat de maaltijd al zo goed als op was. Wat we op konden eten tenminste, na veel zoek en snijwerk.

Het stelletje naast ons, met opgedirkte Barbie, werd uiteraard uitstekend verzorgd. Deze kreeg ook nog een cocktail van het huis. Zal ze ongetwijfeld verdiend hebben.

Ga hierheen met veel te veel make up op, een flinke push up BH en gedraag je als een del, succes verzekerd. Indien je dan ook nog een Engels accent, met de nodige stommiteit over je tong kunt laten rollen, heb je hier de avond van je leven.

Voor anderen: nummertje trekken voor rauwe kip.

20 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Horecazaak wederom aan het strand en de wandelpromenade. Hier hebben we enkel een paar keer gedronken maar wederom gezellig zitten met weeral zeer vriendelijk mensen.. conclusie; just do it..

Reizigers die Vamos Beach bekeken, bekeken ook

Marmaris, Mugla Provincie

In Vamos Beach geweest? Deel je ervaringen!