“Beach restaurant ”
Beoordeling van Vamos Beach

Vamos Beach
Geclassificeerd als nr. 14 van 496 Restaurants in Marmaris
Keukens: Mediterraan, Turks, Brits
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Barscene, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
9 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk eten, geweldige bediening, lekker strand met leuk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding
Zeker een aanrader

Schrijf een beoordeling

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer bezocht tijdens onze vakantie in Marmaris. Eerste keer was het uitstekend, waardoor je weer wilt komen. Dit was dus de truc...

De tweede keer gelijk minder. Eerste 20 minuten werden we volledig genegeerd. Obers lopen achter hun p*k aan en adoreren een groepje Engelse Barbies, waarbij ze 'normale' gasten negeren. Ik begrijp dat mijn bierbuik niet aantrekkelijk genoeg voor ze is, maar zorg toch voor een stukje omzet dacht ik...

Goed, toch gewacht op eten. Dit was de eerste keer zo goed. De tweede keer een stuk minder. De ober was op de hoogte van mijn vrouw haar zwangerschap, toch durven ze een stuk rauwe kip aan haar te serveren (zie foto). Het bestelde drinken, kwam ongeveer 15 min nadat de maaltijd al zo goed als op was. Wat we op konden eten tenminste, na veel zoek en snijwerk.

Het stelletje naast ons, met opgedirkte Barbie, werd uiteraard uitstekend verzorgd. Deze kreeg ook nog een cocktail van het huis. Zal ze ongetwijfeld verdiend hebben.

Ga hierheen met veel te veel make up op, een flinke push up BH en gedraag je als een del, succes verzekerd. Indien je dan ook nog een Engels accent, met de nodige stommiteit over je tong kunt laten rollen, heb je hier de avond van je leven.

Voor anderen: nummertje trekken voor rauwe kip.

20 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Horecazaak wederom aan het strand en de wandelpromenade. Hier hebben we enkel een paar keer gedronken maar wederom gezellig zitten met weeral zeer vriendelijk mensen.. conclusie; just do it..

13 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en goed restaurant! Uitgebreide kaart en vriendelijk personeel, ook voor een lekker ontbijt en lunch. Ik vindt het een aanrader !

8 oktober 2014 beoordeeld

Lekker gegeten, goeie bediening, ingespeeld op toeristen.

Eten is speels opgemaakt, van goede kwaliteit. Drank erbij was ook prima. Prijs was zeker voor aan de boulevard heel gunstig.

Reizigers die Vamos Beach bekeken, bekeken ook

Marmaris, Mugla Provincie

In Vamos Beach geweest? Deel je ervaringen!