“Geweldige dag voor jong en oud”
Beoordeling van Evergreen Travel

Geclassificeerd als nr. 3 van 83 Boottochten en watersporten in Fethiye
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dag vol pret, lachen, spelen, bezichtigen en ervaren. Begonnen met watergevecht, sfeer zat er gelijk goed in. Genoeg rust momenten tussendoor. Lunch was prima en inclusief. Hier en daar uitleg over omgeving. Je kon extra activiteiten doen zoals ziplijn en raften, er werd ook duidelijk gemaakt dat je geen enkele verplichting had om daaraan mee te doen. Zeer vrijblijvend.
Modderbad was vooral lachen.
Beste vakantiedag aldus mijn dochter van 10.

Evergreen_Travel, Yönetici van Evergreen Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Dear Mounia,
Thank you for your commant. We are that your daoughter liked her day and jeep safari. We hope to see you again.
Kind Regards,

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met jeep safari geweest! Geweldig vanaf minuut 1! Goede organisatie! Hoofd leider was een geweldige kerel die het heeft gemaakt de dag! Wat een feestje was het!

Evergreen_Travel, Yönetici van Evergreen Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Dear Carola,
Thank you very much for your generous review. We hope to see you again.
Kind regards,
Evergreen travel

18 september 2017 beoordeeld

Deze dag moet je echt doen. Je wordt de hele dag op een plezierige manier door gids Erol vermaakt en daarnaast zie je ontzettend veel van het landschap.
Super dag gehad!!!!

Evergreen_Travel, Yönetici van Evergreen Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Beste Janmartha,
Hartstikke bedankt voor je reactie! We zijn blij dat we je een topdag hebben kunnen bezorgen en hopen dat we jou en/of je familie-vrienden in de toekomst weer van dienst mogen zijn.
Het allerbeste
Evergreen

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top uitstap, met super gids erol!
Mooie plaatsen bezocht, voldoende vrije tijd, actief of passief naar wens
Goed voor jong en oud,aanrader!!

Evergreen_Travel, Yönetici van Evergreen Travel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2017

Beste Wendy,
Hartstikke bedankt voor je leuke reactie! We zijn blij dat we jullie een topdag hebben kunnen bezorgen. Ook van Erol lieve groeten en hopelijk tot ziens!
Salih Taşcı

Bekijk meer beoordelingen
1 september 2017 beoordeeld

Via Sky Sports de Evergreen jeep safari geboekt.
Volwassenen die elkaar van de jeep proberen te spuiten met een waterpistool. Ik moest even wennen maar toen ik eenmaal drijfnat was heb ik de "anderen" toch maar terug gepakt. En hoe!
Mijn dochter van 9 vond dit het hoogtepunt van de hele vakantie.
O ja, we hebben ook nog wat van de omgeving gezien. Voor dit geld zeker de moeite waard als je niet bang bent om kletsnat te worden.

Reizigers die Evergreen Travel bekeken, bekeken ook

In Evergreen Travel geweest? Deel je ervaringen!