4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is waarschijnlijk de beste optie in Konya. Het hotel is mooi en origineel gedecoreerd. Personeel is erg vriendelijk, en het ontbijt fantastisch. Het Post Cafe hoort bij het hotel, is net geopend en een heerlijke plaats om te loungen. Ik wil weer terug!

Verbleef: mei 2016, reisde alleen
20 oktober 2014 beoordeeld

zeer goed hotel, heel mooi gerestaureerd met oog voor detail . prachtige kamers en goed ontbijt.
zeer vriendelijk en gedienstig personeel, niets is teveel.
ideale locatie om de stad en bezienswaardigheden te bezoeken .
een absolute aanrader.

Kamertip: kamer aan de achterkant met zicht op het mevlana.
  • Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
8 maart 2014 beoordeeld

2 dagen in Hich Hotel gebleven. Het hotel is op een geweldige locatie en het reizen vanaf het hotel is erg makkelijk. Er zijn taxi`s in de buurt van het hotel en bushaltes. Het personeel is erg vriendelijk en oprecht geinteresseerd in de bezoekers. Tevens zijn de hotelkamers schoon en erg mooi. Op de kamer staat er bij aankomst een fles met mineraalwater en nootjes e.d. tevens is er gratis thee en koffie op de kamers beschikbaar. Kortom een fantastische hotel op een geweldige locatie!

• Verbleef: februari 2014
17 februari 2014 beoordeeld

Via Booking terecht gekomen in dit mooie hotel. Louter lof was er te lezen in de 44 reacties. Niet dat ik de zuurpruim wil uithangen maar ik beperk mij daarom nu maar even tot de minpuntjes.
En dan ga ik niet zeuren over de minaret die om half 5 westerse tijd (half 6 lokaal) van die toren begon te schreeuwen...Dat hoort er nu eenmaal bij als je hier bent. Ik kreeg de executive room. Mooi, ruim en volledig. maar erg warm bij binnenkomst. Een raam open gezet. Had ik niet moeten doen....Toen ik naar bed wilde stonk het naar smog!! Smerig! De hele stad hing trouwens onder een verstikkende bruinkool smog, als ik de ergste jaren in Polen. Gelukkig deed de airco dienst.
Het bed is mij te hard....Kreeg last van mijn rug. De douche had in een executive-room wel voorzien mogen zijn van een thermostaatkraan; nu was het even pielen om het (beetje weinige) water op temperatuur te krijgen. De schimmelrand rond de douchebak beviel mij ook niet trouwens. Wel een luxe ruimte cabine met grote regen douchekop.
Slecht geslapen en misschien daarom wat nukkig. Maar laat u niet weerhouden de beoordelingen van overige reizigers te lezen; van alle positieve zaken is niets gelogen. Het is een prima hotel!!

• Verbleef: februari 2014, reisde voor zaken
25 september 2013 beoordeeld

Ligging naast Mevlana museum. We hadden een mooie kamer 'atlas' die uitkeek op de yuin van het museum. Behulpzaam personeel, super ontbijt, mooie inrichting. We werden goed ontvangen in het nederlands.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner