Piril Hotel Thermal & Beauty Spa(Cesme)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 54% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 54% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

Denizkabugu Otel(Alacati)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sultan Konak(Alacati)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sisus Hotel(Cesme)(Heel veel waar voor je geld!)
Antmare(Alacati)
Travelocity
  • Gratis parkeren
Alya Ruzgari Otel(Alacati)(Heel veel waar voor je geld!)
Cancelon
  • Zwembad
Cancelon
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op booking als op andere site wordt dit als 5 sterren weggeschreven. Maar dit is echt verre van. Voor een halfpensioen moet je zelfs betalen voor het water wat je besteld. Er is geen sprake van een moderne fitness zaal. De kamers zijn erg oud en voorzien van vieze tapijten. Je moet je verwachtingen niet blindelings afstemmen op dat het een 5 ster is. Dus kortom de vraagprijs ten opzicht van wat je krijgt staat niet in verhouding. Ajb mensen zolang wij dit steeds accepteren zullen zulke hotels ook geen actie ondernemen. Wat wij willen is het kwaliteit krijgen, waar wij voor betalen en wat op de site staat. Het enige positieve van zulke hotels zijn is dat er veel jonge mensen werken voor enkele centjes en ook nog eens 6 dagen in de week. Deze mensen doen er echt alles aan om het goed voor elkaar te krijgen, alleen denk gewoon even na voordat je dit hotel kiest.

Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2016

Geachte os_reizen,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang.
Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie persoonlijk heb opgenomen met de betreffende managers.
In de hoop dat we de gelegenheid krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als gast.
Ozgur Cireli
General Manager

2 augustus 2016 beoordeeld

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Augustus 2015 10 dagen verbleven.
Fijn hotel, zeer gunstig gelegen aan de mooie Ilica strand. Ruime zwembad en goede keuken met heel veel aanbod.
De kamers zijn ruim de spa zeer een aanrader! Personeel mag wel iets behulpzamer. Ze waren vaak verstrooid aan het werk.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2016

Geachte gast,
Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in Radisson Blu Resort & Spa, Cesme. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!
Omer Ozcan
Acting General Manager

8 november 2015 beoordeeld

Ik ben hier aan aantal jaren geweest maar de keuken is er op achteruit gegaan. qua aanbieding en kwaliteit.

Diner
De eerste 4 dagen werd het diner ver onder de toegestane temperatuur 'wamgehouden'. Gevolg een warme maaltijd die te koud is en daardoor onsmakelijk en ook nog eens gevaarlijk kan zijn. Geen kok die op tijd aanvulde en de temperatuur controleerde! Wat een desillusie als je het restaurant binnenkomt en denk dat ziet er lekker en goed verzorgd uit. Eerste avond een personeelslid er op aangesproken maar het duurde nog 5 dagen eer het goed kwam. Daarna werden de schalen op temperatuur gehouden en op tijd bijgevuld, zoals het hoort.

Over het dessertbuffet kunnen smaken verschillen maar om kunststoftegels, volgens mij dezelfde die bij het zwembad liggen, te gebruiken om cake en taart op uit te stallen geeft mij een onprettige associatie. Dessert is veel van het zelfde, weinig luchtige desserts zware taarten. Soms per twee, met de zelfde smaak op een broodplank . Loop je daar gast te sjouwen. Veel prettiger is het om zelf een taartpunt, naar behoefte af te kunnen snijden. Baklava had ook weinig variatie.
Toppunt van onzin was het serveren van een tiramisu in een saus/juskom! Hoe verzin je het. Hier eet men niet uit! Radisson Blu onwaardig.

Ontbijt Een paar keer meegemaakt dat als men sla of andere groenten zoals tomaat wilde opscheppen er een heleboel kleine vliegjes uit de schaal vlogen.

Kamertip: Kamer s aan de dorpszijde linkerkant hotel hebben een mooie zonsondergang
  • Verbleef: september 2015, reisde alleen
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Tobias Ammon
General Manager

28 juli 2015 beoordeeld

Ik kom hier al 5 jaar. Fantastisch hotel met hele vriendelijke en klantgericht personeel. Ontbijtbuffet en dinerbuffet is grandioos en zeer uitgebreid. De wifi is heel snel en gelukkig heeft de tv een koptelefoonaansluiting. Kamer ruim . Hele hotel zeer schoon en de spa is geweldig, er is heerlijk binnen zwembad en Cesme is goed bereikbaar. Ik kom in oktober weer (Planken) en verheug me er nu al op.

Verbleef: september 2014
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2015

Geachte gast,
Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in Radisson Blu Hotel Cesme. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!
Tobias Ammon
Algemeen Directeur