Beoordeeld op 2 augustus 2016

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Beoordeeld op 26 mei 2016 via mobiele applicatie

Augustus 2015 10 dagen verbleven.
Fijn hotel, zeer gunstig gelegen aan de mooie Ilica strand. Ruime zwembad en goede keuken met heel veel aanbod.
De kamers zijn ruim de spa zeer een aanrader! Personeel mag wel iets behulpzamer. Ze waren vaak verstrooid aan het werk.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2016

Geachte gast,
Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in Radisson Blu Resort & Spa, Cesme. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!
Omer Ozcan
Acting General Manager

Beoordeeld op 8 november 2015

Ik ben hier aan aantal jaren geweest maar de keuken is er op achteruit gegaan. qua aanbieding en kwaliteit.

Diner
De eerste 4 dagen werd het diner ver onder de toegestane temperatuur 'wamgehouden'. Gevolg een warme maaltijd die te koud is en daardoor onsmakelijk en ook nog eens gevaarlijk kan zijn. Geen kok die op tijd aanvulde en de temperatuur controleerde! Wat een desillusie als je het restaurant binnenkomt en denk dat ziet er lekker en goed verzorgd uit. Eerste avond een personeelslid er op aangesproken maar het duurde nog 5 dagen eer het goed kwam. Daarna werden de schalen op temperatuur gehouden en op tijd bijgevuld, zoals het hoort.

Over het dessertbuffet kunnen smaken verschillen maar om kunststoftegels, volgens mij dezelfde die bij het zwembad liggen, te gebruiken om cake en taart op uit te stallen geeft mij een onprettige associatie. Dessert is veel van het zelfde, weinig luchtige desserts zware taarten. Soms per twee, met de zelfde smaak op een broodplank . Loop je daar gast te sjouwen. Veel prettiger is het om zelf een taartpunt, naar behoefte af te kunnen snijden. Baklava had ook weinig variatie.
Toppunt van onzin was het serveren van een tiramisu in een saus/juskom! Hoe verzin je het. Hier eet men niet uit! Radisson Blu onwaardig.

Ontbijt Een paar keer meegemaakt dat als men sla of andere groenten zoals tomaat wilde opscheppen er een heleboel kleine vliegjes uit de schaal vlogen.

Kamertip: Kamer s aan de dorpszijde linkerkant hotel hebben een mooie zonsondergang
  • Verbleef: september 2015, reisde alleen
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Geachte gast,
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang.
Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie persoonlijk heb opgenomen met de betreffende managers.
In de hoop dat we de gelegenheid krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als gast.
Tobias Ammon
General Manager

Beoordeeld op 28 juli 2015

Ik kom hier al 5 jaar. Fantastisch hotel met hele vriendelijke en klantgericht personeel. Ontbijtbuffet en dinerbuffet is grandioos en zeer uitgebreid. De wifi is heel snel en gelukkig heeft de tv een koptelefoonaansluiting. Kamer ruim . Hele hotel zeer schoon en de spa is geweldig, er is heerlijk binnen zwembad en Cesme is goed bereikbaar. Ik kom in oktober weer (Planken) en verheug me er nu al op.

Verbleef: september 2014
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2015

Geachte gast,
Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in Radisson Blu Hotel Cesme. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!
Tobias Ammon
Algemeen Directeur

Beoordeeld op 10 januari 2015

Fantastische locatie, direct aan zee.
Heerlijke ruime kamers ; buiten zwembad ; ondergrondse Spa met binnenzwembad, fitnessruimte etc.
Zowel ontbijtbuffet als dinerbuffet biedt een zeer overvloedige en heerlijke keuze.
Cesme is heel goed te bereiken, een leuk stadje met een prachtig middeleeuws kasteel, mooie haven en gezellige winkelstraatjes.
Al met al zeker aan te raden

• Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
RD_Cesme, General Manager van Radisson Blu Resort & Spa, Cesme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2015

Geachte gast,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in Radisson Blu Resort & Spa Cesme. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Tobias Ammon &
Radisson Blu Cesme Team