“Eten”

Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
27 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar Mustafa is heel erg vriendelijk en kan lekker koken schoon in de keuken.gezellig sfeer.
Restorant is makkelijk te vinden in Goreme.

Datum van bezoek: juli 2015

6 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit restaurant. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Mooie ambiance. Met recht nummer 1!

Datum van bezoek: oktober 2015
16 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat is wat ze doen om topdeck familie bedanken het klembord .. !!! Mustafa 'en de perfecte harmonie van Zahide ... !! Ik waardeer en wens u veel succes en leer mij .. Ik bied mijn klanten om te eten hun eetlust doet om mezelf. teşekkürler.

Bedank Kapadokya Kookl... N
21 juli 2014 beoordeeld

Hier prima gegeten de eigenaar spreekt nederlands
De keuze is wat beperkt maar als het in je smaak valt is dat prima.
We haden mezes vooraf die waren ook wel ok maar zeker niet de beste die we in turkije gehad hebben.
Prijs kwaliteit is goed. Het enige nadeel is dat dit geen restaurant is waar je avondvullend kunt dineren. De tafel moet na twee uur weer vrij zijn voor de volgende gasten. Dus alles gaat wat gehaast.

Datum van bezoek: juli 2014
31 mei 2014 beoordeeld

Heerlijk gegeten voor een goede prijs, mooie ambiance in grot, lage zitplaatsen of aan tafel, kies maar. Mooie selectie aan meze, allemaal even lekker. Prettige bediening en keukenpersoneel dat je in het Zuid-Afrikaans ontvangt en grapjes maakt.

Datum van bezoek: mei 2014

In Topdeck Cave Restaurant geweest? Deel je ervaringen!