Gratis annuleren tot 22/07
Gratis annuleren tot 27/07
  • Gratis ontbijt
Mr Happy's - Liman Hotel(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 24/07
  • Restaurant
Hotel Altinsaray(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Tuntas Family Suites Kusadasi(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Priceline
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

• Gratis ontbijt
Gratis annuleren tot 26/07
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In vervolg op een te snelle en te korte review eerder toch nog een paar aanvullingen.
De eetzaal in het mainrestaurant kreeg niet de eer die het toekomt. Met name Ozman is een heel bijzondere. Hij geeft je het gevoel uniek te zijn en behandelt je of je een Pasja bent. Top.
Over de animatie raak je ook niet uitgesproken. Die dekselse Ertan en zijn "little rascal" Hashan
Zijn sfeermakers van de eerste orde. Zo dit moest ik ter volledigheid toch nog even kwijt.

Verbleef: juni 2017, reisde alleen
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met dito personeel.
Animatie doet zijn uiterste best om de op dit moment weinig gasten het naar hun zin te laten hebben, maar zijn daarbij niet opdringerig. Zeer correct en beleefd personeel. Wij zijn zéér tevreden!
Een aanrader voor een luxe en relaxte vakantie!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Amara Sealight ... H, Misafir ilişkileri van Amara Sealight Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Geachte Gast,

Erg fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is. Hartelijk dank dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen. Wij kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen begroeten in Sealight Resort Hotel.

26 mei 2018 beoordeeld

Kamers meer dan riant, basisrestaurant goed maar niet fantasierijk. Direct strand.
Complex heel aangenaam, mee door prettig, maar niet opdringerig animatieteam.
Opvallend plezierige en aangename meisjes zijn Yagmur en Zeliha. Petje af voor hun inzet!
In de poolbar wordt ook heel plezierig geserveerd Door "Mutiy" en "Mukiy".
Alles bij elkaar (er is nog veel meer) staat garant voor een heel prettig verblijf, dat voor herhaling vatbaar is.

Kamertip: Hogere etages, eventueel direct zeezicht, optioneel rookkamer, prima toegankelijkheid
  • Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Amara Sealight ... H, Konuk İlişkileri Müdürü van Amara Sealight Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Dear Jacques,
Thank you for your kind review. We are delighted to read that you enjoyed your stay in Amara Sealight Elite. We are looking forward to welcome you back here at Amara Sealight Elite.
Kind regards,

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig vakantie in een zeer luxe hotel. Ruime kamers met zetel een 2 king size beden. Personeel is zeer vriendelijk. Ik wou ook personelijk Ibrahim, Ertan en Hassan bedanken van het animation team. Ze doen echt een prachtig werk. Ook wou ik polat, muserref en dudu bedanken voor de dranken verzorging.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Geachte Gast,
Erg fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is. Hartelijk dank dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen. Wij kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen begroeten in Amara Sealight Elite.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen periode van 5t/m12 Mei had ik het geluk hier 8 dagen te mogen doorbrengen met mijn vriendin Anjo.
We hebben heel erg genoten van alles wat het hotel te bieden heeft.
Alles wat we ons maar konden wensen was er.
Het was alleen maar genieten in dit super hotel.
Alles was er geweldig geregeld.
Zou hier meteen weer teruggaan.
Ook heel vriendelijk personeel.
Het was een hele belevenis.
Een hotel om nooit meer te vergeten.

Lydia

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Amara Sealight ... H, Konuk İlişkileri Müdürü van Amara Sealight Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Geachte Lydia,