23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Alleen de Wi-Fi was dit keer minder goed.

Animatie team met onder andere Titi en Rabia was zeer goed.

Fijn hotel om even uit te rusten.

Eten was goed.

Personeel was vriendelijk.

Kamers worden dagelijks goed bijgehouden.

Kortom een aanrader.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Ramada K, Halkla İlişkiler Müdürü van Ramada Resort Kusadasi & Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Wendy V,
Hartelijk bedankt voor deze superbeoordeling hier bij Tripadvisor.com
We vinden het heel fijn te horen dat u een geweldige vakantie had bij ons en we hopen u snel weer terug te zien.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel voor een leuke vakantie. Ze hebben er uitstekend animatie team een mooi zwembad inclusief glijbanen en pool bar . Het eten varieert van tijd tot tijd en word klaar gemaakt met Europese standaards als het oo hygien aan komt . In het hotel zijn verschillende shops waar je van alles kan kopen dus alles bij de hand . Er is een een binnen zwembad met een sauna en spa hier kan je heerlijk relaxen tegen degelijke prijzen kan je ook een massage krijgen . Het personeel is altijd aardig en behulpzaam al om al een perfect hotel voor vakantie of werk

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Ramada K, Halkla İlişkiler Müdürü van Ramada Resort Kusadasi & Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Luuk K,

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het resort is geweldig voor kinderen. Ze kunnen hun gang gaan. En animatie is geweldig, Emily en titi zijn goeie animatoren en verzorgen elke avond goeie shows waardoor je je zelf en de kinderen goed vermaakt worden.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Ramada K, Halkla İlişkiler Müdürü van Ramada Resort Kusadasi & Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Beste Giovanni,

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit resort is geweldig voor kinderen
Ze kunnen hun gang en alles word er geregeld. In de avond zijn er hele leuke voorstellingen en de mensen zijn heel vriendelijk en heel erg behulpzaam. Er is alleen jammer gwnoeg niet heel veel in de buurt. Animator Emily is geweldig

Beste Djilano,

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel was mooi, de kamers waren mooi en de ligging.
Wat ik jammer vond dat het personeel niet vriendelijk was het begon bij de receptie. De belboy was wel heel behulpzaam en vriendelijk.
Het eten was rond uit het slecht behalve op de dagen toen er werd gefilmd. Normaal is er altijd wel wat je kan eten maar hier was het smakeloos.
Het winkeltje is belachelijk duur.
We zijn daarom maar bijna elke avond naar murphy’s geweest. Jammer dat zo mooi hotel zo slecht is.

Beste Bernadette,