TripAdvisor

Beoordeeld op 1 november 2018
levi s
via mobiele applicatie
Behulpzame man

Hele vriendelijke en betrouwbare man. Heeft ons geholpen met de trip naar Efeze, dagje shoppen en ... meer lezen

Beoordeeld op 26 september 2018
PieterPosthuma
Vlissingen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 347 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Kusadasi
vanaf US$ 32,00
vanaf US$ 17,00
vanaf US$ 42,00
vanaf US$ 11,35
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Zeer goede taxi chauffeur. Heeft ons heel de vakantie naar het centrum gebracht van kusadasi . Contact deze taxi chauffeur via whatsapp of bellen kan natuurlijk ook, en hij komt je overal halen. Spreekt ook goed Engels en erg vriendelijk thanks yucel

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Hele vriendelijke en betrouwbare man.
Heeft ons geholpen met de trip naar Efeze, dagje shoppen en een boottrip.
Raad deze man zeker aan.

Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Het was een zeer vlotte samenwerking met deze taxi! Goed afgesproken via watsapp , stond stipt aande luchthaven en heel wat info gekregen van de omgeving en het dagelijkse leven. Ook kon je hem altijd sturen als je eens uit het hotel wou voor een uitstapje. Een grote aanrader! Correct en betrouwbaar!

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 17 augustus 2018

Bijzonder vriendelijke en betrouwbare man. Tijdens de rit laat hij ook andere bezienswaardigheden zien. En verteld voluit over hun cultuur.
Zeker aan te raden.

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Yucel is een hele fijne vriendelijke man altijd goede zin en geeft je veel tips en informatie over Kusadassi of Turkije.
Hij is er voor je en is heel oprecht!