TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 september 2019

Het eten was heel lekker, veel variatie.
Poper kamer, vriendelijke mensen.
Voor ieders wat wil, leuke spellen, leuke bezigheden voor de toeristen..iedere avond leuke optredens, zeer goed gelachen. zeker voor herhaling vast.
Super vriendelijke mensen. Ramo is grappige animator die de mensen zeker weet bezig ge houden

Datum van verblijf: september 2019
Le Bleu Hotel E, Ön Büro Müdürü van Le Bleu Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear Kimberley C,

On behalf of Le Bleu Hotel Hotel, we would like to express our sincere gratitude that you have chosen our hotel. Thank you for sharing your positive experience.

We are trying everyday to achieve the highest level of quality and service standard to satisfy our guests. It is a great pleasure to be part of a lovely trip. We are looking forward to serve you here in Le Bleu Hotel soon again.

Kindest Regards,

Beoordeeld op 11 september 2019

Een aanrader..zeer vriendelijk...altijd wat te doen...goed eten en heel goeie variatie..en tof animatieteam. RAMO.Is een super vriendelijke animator.
Zeer proper hotel en restaurant.
Kamer zeer proper. Bed goed.
Douches beetje klein.

Datum van verblijf: september 2019
Le Bleu Hotel E, Ön Büro Müdürü van Le Bleu Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Dear Sandra D,

We are trying everyday to achieve the highest level of quality and service standard to satisfy our guests. It is a great pleasure to be part of a lovely trip. We are looking forward to serve you here in Le Bleu Hotel soon again!

Kindest Regards,

Beoordeeld op 9 september 2019

Ik ben hier in september voor een week verbleven in een kamer met zeezicht.
Ontvangst door de nachtwaker was in orde. Kamer met zeezicht was er uiteindelijk eentje met zicht op het animatiezwembad en daarachter dan de zee. Geen frontaal zeezicht en had de indruk dat meerendeels zo was. De kamers zijn wel modern en mooi ingericht en beschikken over een balkon. Kamers zijn wel ietwat aan de kleinere kant (weinig opbergruimte voor kleren).
Helaas werden wij vanaf de 2de avond wakker gehouden door de luide animatie savonds aan het zwembad. De turkse muziek bleef maar spelen tot middernacht waardoor je de slaap niet kon vatten. Gaan melden aan de receptie en blijkbaar was dit iedere avond zo...
De volgende dag verwisseld van kamer. 2de kamer trok er niet op. Badkamer met wc naast de lavabo waardoor je daar amper kon staan. Terras met "zeezicht" was er eentje waar je ver over je balkon moest hangen.
Terug naar beneden voor nog een andere kamer. 3de kamer uiteindelijk was alles wat we verlangden. Groter, mooie badkamer, frontaal zeezicht en vooral STILLER.

Het hotel zelf is prachtig gelegen aan een baai. WIj lagen dagelijks aan de pier waar het zalig vertoeven was. Niet heel veel stoelen ter beschikking en helaas hier ook tijdig je handdoek leggen dus van uitslapen is er weinig sprake.

Het buffet restaurant was verzorgd en er was voldoen varieteit in het eten. Bij het ontbijt vond ik enkel dat er meer soorten ontbijtgranen mochten zijn en helaas ook de gefrabiceerde fruitsappen waren echt niet smakelijk. Zelfgeperst fruitsap is mogelijk als je het 4 keer vraagt. Helaas krijg je dan een mini glas met fruitsap waar je dan 3 euro voor betaalt..

Het personeel in het algemeen vond ik er wat vermoeid bijlopen. Veel jongeren met weinig ervaring en dat zag je duidelijk. Een vriendelijke goeiedag kon er moeilijk af en helaas zijn ze heel beperkt in hun engels. 2 lichtpunten wel. Yasmine aan de receptie en de andere dame waren WEL vriendelijk en hebben ons wel een warm gevoel gegeven. Helaas waren zij de enige 2.

Over het algemeen is het een goed hotel en zonder de problemen die wij hebben ervaren met de kamer en de professionaliteit van de werknemers hadden we ook wel een betere score gegeven.

Dear Cetje Denolf,

First of all we would like to thank you for taking your time to share your review. As our biggest goal is to satisfy our guests, feedbacks are very important to improve our services and to offer a continuous good qualitied standard. That is why you can be sure that we forwarded your improvement proposal to our management.

I sincerely believe that the shortcomings you experienced were an exception to the norm. We have noted each and every single one of them and please be assured that necessary amends will be in place to further refine guests’ experiences. We certainly take your comments very seriously as we want to make adjustments where needed.

It would be a pleasure for us to welcome you again and to have you one more time as our guests at the Le Bleu Hotel.

Please do not hesitate to contact us for any questions or if we can be in any further assisstance.

Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is hier super. De kamers zijn mooi en elke dag werd hier mooi gekuist. Er zijn twee zwembaden relax en met glijbanen, dit is super. Het eten is gevarieerd en lekker en als laatste hebben we ook nog het animatie team. Die mensen doen super goed hun best en er wordt elke dag van alles georganiseerd door het animatie team zowel s middags en S avonds. Voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: juli 2019
Le Bleu Hotel E, Halkla İlişkiler Müdürü van Le Bleu Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for your comments. Your advices are so important for our family and surely we will inform our responsible department.
We hope to see you again 

Le Bleu Hotel&Resort

Beoordeeld op 24 mei 2019

Resorts is goed verzorgd, frisse moderne kamers met mooie badkamer en balkon. Eten is goed bereid , vers en zeer veelzijdig. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Animatie is bij ZAK in goede handen, is de hele dag goedgezind, heeft oog voor iedereen en maakt graag een praatje. De activiteiten zit voor iedereen wel wat bij

Datum van verblijf: mei 2019
Le Bleu Hotel E, Halkla İlişkiler Müdürü van Le Bleu Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Dear Guest,

We hope to see you again 