Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Super vakantie gehad! Top team met z'n allen. Vriendelijk personeel met name een ontzettend leuk animatie team. Activiteiten waren ontzettend leuk vermaak en hebben ontzettend genoten met Viki, Alper en Hasan. Wij komen absoluut terug!! Dikke 10+

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Ephesia_Hotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Ephesia Holiday Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your kind comments. It will be great pleasure to serve you again at “Ephesia Holiday Beach Club”.

Beoordeeld op 22 mei 2018

Eerlijk is eerlijk, dus een eerlijke beoordeling. De eerste 2 nachten geslapen in een kamer naast de straatkant. Bijna niet geslapen door het lawaai van voorbijgaand verkeer en een matras die vergelijkbaar was met slapen op beton (echt...wij zijn geen moeilijke slapers normaal). Na die twee nachten een andere kamer gevraagd en die onmiddellijk gekregen, daarna super geslapen. Als je een kamer krijgt die begint met 45, 46 of 47, dan vraag je best van in het begin een andere kamer. Heerlijke massage gehad in de spa in het hotel zelf. Prachtige foto's die getrokken werden door de hotelfotograaf (er was iets misgelopen met de DVD maar dat werd eens ik in België de fout had opgemerkt, opgelost via Whatsapp). Over het eten waren we niet zo tevreden. Het was wel warm en een groot aanbod maar vaak smakeloos en de stoofpotten (talrijk aanwezig) hadden steeds een waterachtige samenstelling. De laatste dag gingen we zelfs buiten het hotel eten in Bistro Mare (als je het hotel buitenkomt naar rechts en 500m verder op de linkerkant) waar we zalig gegeten hebben voor niet veel geld en waar ze DUVEL serveren. :) Wel super dat je buiten kan eten met een prachtig zicht op zee.
Boven in de lobby hebben wij elke avond aperitief gedronken met hetzelfde zicht op zee, echt prachtig.
Het grootste minpunt was in mijn ogen dat men aan de receptie amper Engels spreekt. Er werden 4 mensen bij geroepen tot er iemand verstond dat er geen toiletpapier meer op de kamer was (dat had de poetsdame ook kunnen zien denk ik?) en toen ik informatie over buiten het hotel ging vragen of waar de bankautomaat stond, moesten er steeds 2 of 3 mensen bij komen om te vertalen.
Wij zijn geen muggenzifters of moeilijke mensen maar voor ons krijgt het hotel 6.5/10.

Kamertip: neem geen kamer die start met 45, 46 of 47 als je niet tegen straatlawaai kan of harde (betonnen) bedden
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Ephesia_Hotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Ephesia Holiday Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Wij zijn jouw nummer,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om commentaar te geven op onze faciliteiten. Uw verzoeken en suggesties zijn doorgestuurd naar de relevante afdelingen. We zullen blij zijn om je weer te zien de volgende keer dat je komt.

Opzichten.

Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi leuk hotel goed eten af en toe een beetje hetzelfde!
Leuk animatie team viki Sergio mero!
Leuk vermaken alleen meer spelletjes zou wel wat leuker zijn:)
Mooi park vriendelijke mensen allemaal
Veel Nederlanders dat is altijd goed

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Ephesia_Hotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Ephesia Holiday Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Wij zijn een waardevolle gast ,

Heel erg bedankt voor je leuke reacties. We zullen u graag opnieuw verwelkomen in ons hotel.

Ons respect.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Ephesia Beach club hotel is een prima hotel. Heerlijke zwembaden, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Extra goed verzorgd door Ayhan, Hamza en Hakan. Heerlijke massages gehad bij de Hamam in het hotel. Echt een aanrader!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Ephesia_Hotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Ephesia Holiday Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Dear Guest,

We are very pleased with your nice comments. We are looking forward to see you again.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Super vakantie gehad, schone kamers goed eten. Vooral goede service. Als er iets is wordt het meteen door het personeel geregeld. Ayhan heeft ons super verzorgd in het restaurant. De dames van customer service waren ook super behulpzaam aangezien we een gebroken voet hadden opgelopen. Eten was goed genoeg.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie