Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Tuntas Family Suites Kusadasi(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Altinsaray(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
Derici Hotel(Kusadasi)
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
Priceline
bedfinder
  • Zwembad
Mr Happy's - Liman Hotel(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 36 per nacht.

22 mei 2018 beoordeeld

Eerlijk is eerlijk, dus een eerlijke beoordeling. De eerste 2 nachten geslapen in een kamer naast de straatkant. Bijna niet geslapen door het lawaai van voorbijgaand verkeer en een matras die vergelijkbaar was met slapen op beton (echt...wij zijn geen moeilijke slapers normaal). Na die twee nachten een andere kamer gevraagd en die onmiddellijk gekregen, daarna super geslapen. Als je een kamer krijgt die begint met 45, 46 of 47, dan vraag je best van in het begin een andere kamer. Heerlijke massage gehad in de spa in het hotel zelf. Prachtige foto's die getrokken werden door de hotelfotograaf (er was iets misgelopen met de DVD maar dat werd eens ik in België de fout had opgemerkt, opgelost via Whatsapp). Over het eten waren we niet zo tevreden. Het was wel warm en een groot aanbod maar vaak smakeloos en de stoofpotten (talrijk aanwezig) hadden steeds een waterachtige samenstelling. De laatste dag gingen we zelfs buiten het hotel eten in Bistro Mare (als je het hotel buitenkomt naar rechts en 500m verder op de linkerkant) waar we zalig gegeten hebben voor niet veel geld en waar ze DUVEL serveren. :) Wel super dat je buiten kan eten met een prachtig zicht op zee.
Boven in de lobby hebben wij elke avond aperitief gedronken met hetzelfde zicht op zee, echt prachtig.
Het grootste minpunt was in mijn ogen dat men aan de receptie amper Engels spreekt. Er werden 4 mensen bij geroepen tot er iemand verstond dat er geen toiletpapier meer op de kamer was (dat had de poetsdame ook kunnen zien denk ik?) en toen ik informatie over buiten het hotel ging vragen of waar de bankautomaat stond, moesten er steeds 2 of 3 mensen bij komen om te vertalen.
Wij zijn geen muggenzifters of moeilijke mensen maar voor ons krijgt het hotel 6.5/10.

Kamertip: neem geen kamer die start met 45, 46 of 47 als je niet tegen straatlawaai kan of harde (betonnen) bedden
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Ephesia_Hotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Ephesia Holiday Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Wij zijn jouw nummer,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om commentaar te geven op onze faciliteiten. Uw verzoeken en suggesties zijn doorgestuurd naar de relevante afdelingen. We zullen blij zijn om je weer te zien de volgende keer dat je komt.

Opzichten.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi leuk hotel goed eten af en toe een beetje hetzelfde!
Leuk animatie team viki Sergio mero!
Leuk vermaken alleen meer spelletjes zou wel wat leuker zijn:)
Mooi park vriendelijke mensen allemaal
Veel Nederlanders dat is altijd goed

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Ephesia_Hotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Ephesia Holiday Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Wij zijn een waardevolle gast ,

Heel erg bedankt voor je leuke reacties. We zullen u graag opnieuw verwelkomen in ons hotel.

Ons respect.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ephesia Beach club hotel is een prima hotel. Heerlijke zwembaden, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Extra goed verzorgd door Ayhan, Hamza en Hakan. Heerlijke massages gehad bij de Hamam in het hotel. Echt een aanrader!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Ephesia_Hotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Ephesia Holiday Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Dear Guest,

We are very pleased with your nice comments. We are looking forward to see you again.

Best Regards

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vakantie gehad, schone kamers goed eten. Vooral goede service. Als er iets is wordt het meteen door het personeel geregeld. Ayhan heeft ons super verzorgd in het restaurant. De dames van customer service waren ook super behulpzaam aangezien we een gebroken voet hadden opgelopen. Eten was goed genoeg.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Dear Guest,

Best Regards

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De zwembaden fantastisch voor alle leeftijden wat! Kleine En grote glijbanen,een verwarmd baby badje.
Personeel erg aardig en willen alles voor je doen. Leuk strand, wel klein maar zee rustig en geen stenen.
Eten is prima. Maar avond wel heel druk! Dat vonden wij persoonlijk minder als je eenmaal bij je tafel bent zijn al je warme gerechten koud door het wachten!
Kamers zeker geen 5 sterren waardig, wel groot. Maar schimmel en vooral riool lucht maar dat kan ook zo bij ons geweest zijn. Al met al een leuke vakantie gehad maar zeker betere 5 sterren hotels gezien!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Ephesia_Hotel, Konuk İlişkileri Müdürü van Ephesia Holiday Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Beste gast

Allereerst hartelijk dank voor het kiezen van Ephesia Holiday Beach Club. Bedankt voor je mooie reacties. We zijn blij om u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel in Ephesia Holiday Beach Club.

Beste wensen
gastrelaties.