• Zwembad
  • Gratis parkeren
Tuntas Family Suites Kusadasi(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
Hotel Altinsaray(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bent ontzettend tevreden over deze hotel. Vriendelijke personeel en eten is heerlijk.
Meest ben ik tevreden over animatie team.
De kinderen hebben ontzettend naar hun zin gehad in de kidsclub. Ze zijn zo vriendelijk en doen door de dag veel aktiviteiten.
Top!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
guestrelations0806, Halkla İlişkiler Müdürü van Batihan Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Beste Meryem,

We zijn erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten en dat u een heerlijke vakantie heeft beleefd met uw kinderen in ons hotel!
Wij hopen dat u nog lang nageniet en dat wij U wederom mogen verwelkomen!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

leuke vakantie gehad, mooie kamers is het nieuwe gedeelte van het hotel.
Vriendelijk personeel en het is hier erg schoon en netjes.
Vragen worden snel beantwoord.

Top animation!

Especialli:
Fellaini
Alig
Aynur

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste Marije,

Dank u wel voor je positieve woorden. Wij zijn zeer vereerd met deze beoordeling.
Wij hopen u nogmaals te verwelkomen in Batihan Beach Resort!

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben van 19 tot 26 september in Batihan geweest bij aankomst ben ik zeer vriendelijk ontvangen. Er stond ook nog een snack klaar omdat we er vrij laat toekwamen. De kamer was sober en meubels aan vervanging toe maar ze was proper en dat is heel belangrijk. Dan het eten gewoon heel lekker voor elk wat wils en ja veel kip en kalkoen maar dat weet je als je naar Turkije gaat.ook elke dag propere handdoeken gekregen en om de twee dagen nieuwe lakens.Ik persoonlijk heb een probleem met mijn rug en vond de matras wat hard maar dat gaan melden en was direct opgelost. Wat ik ook leuk vind is dat je in de omtrek nog wat kan wandelen en er een mooi shopping center is.Ik heb een zalige vakantie gehad en ga zeker nog eens terug

Verbleef: september 2017, reisde alleen
guestrelations0806, Halkla İlişkiler Müdürü van Batihan Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Beste Nicole,
We zijn erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten en dat u een heerlijke vakantie heeft beleefd in ons hotel!
We stellen het zeer op prijs dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen, hartelijk dank daarvoor.
Hopelijk kan u nog lang nagenieten en hopen wij U volgend jaar weer te verwelkomen!

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad in het Batihan! Vriendelijk personeel waarvan veel graag even een praatje maken. We zaten in een duplex kamer, was erg goed! Aangezien ik graag op het balkon zit zou het prettig zijn als daar een paar goeie stoeltjes staan ;) Hetzelfde geldt voor de poolbar, ik kon daar helaas niet een avondje lekker zitten. Stoelen niet echt comfortabel. Verder alles naar wens! Bedankt!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Hallo Griet,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over uw vakantie in Batihan Beach resort. Het is ons een genoegen om te lezen dat u zo genoten heeft en dat u tevreden was met het personeel.
-Ik heb als aandachtspuntje genoteerd dat de stoelen niet echt comfortabel zijn en we dit kunnen bespreken tijdens de winter als we een overzicht maken over wat beter kan voor het jaar erop.
Wij zien er naar uit u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn eind juni tot 12 juli terug naar Batihan geweest voor de 8 ste keer en was weer een topvakantie en het animatie team was weer meer dan top 1 voor 1 top mensen en de lieveling van ons kleindochter was Maria grtjs van de familie de maesschalck uit Oostakker

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
guestrelations0806, Halkla İlişkiler Müdürü van Batihan Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Beste Martine,
Wij willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over Batihan Beach Resort. We zijn erg blij om te lezen dat u na 7 x weer zo heeft genoten en dat u een heerlijke vakantie heeft beleefd in ons hotel!
Wij hopen dat u nog lang nageniet en dat wij U wederom mogen verwelkomen!