Beoordeeld op 19 augustus 2017

Een zeer goed hotel, we komen al zoveel jaren en elk jaar zien we vernieuwing!
Dit jaar kon je in het sunset-restaurant eten aan het strand, was de petanquebaan verplaatst, .... Zeer goed! De poetsvrouwen waren ook zeer vriendelijk en poetsten prima!

Dit jaar was het hotel overboekt, maar toch was de bediening aan de receptie, van de guest relations en het animatieteam steeds vriendelijk en aangenaam!

Het animatieteam zorgt de hele dag door voor leuke activiteiten en ook voor avondanimatie! Wel jammer dat de mama mia musical niet meer terugkeert....

Bedankt Maria, Sedat, Koko,.... voor de leuke vakantie!

Kamertip: Uitzicht op de zee is subliem! Vraag bij boeking misschien een vernieuwde kamer
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
guestrelations0806, Halkla İlişkiler Müdürü van Batihan Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

Beste Fleur,
Erg fijn om te lezen dat uw zoveelste verblijf in ons hotel naar verwachting is geweest . Altijd fijn dat de vernieuwingen die er tijdens de winter gebeuren op prijs gesteld en opgemerkt worden door vaste gasten.
Super dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen, hartelijk dank daarvoor.
Graag begroeten wij jullie in de toekomst met net zoveel gastvrijheid.
Dank je wel.

Beoordeeld op 18 augustus 2017

Wij zijn overgeplaatst vanaf een (had het moeten zijn...) luxe 5 sterren resort naar Batihan.
Een leuk hotel voor kinderen en jongeren, super animatieteam en een top guest relations dame!

De kamer wat verouderd, erg gehorig en kleine niet lekker liggende bedden, mijn man was te lang hahahaha. Eten eenvoudig maar prima.
In het weekend overvol maar doordeweeks beter te overzien. Bij het buffet mega lange rijen.

Strand erg fijn en ook het eettentje bij het strand is fijn. erg leuk dat je daar tussen de middag ook kan eten.

Personeel erg vriendelijk, vooral voor onze dochter hahaha.
Bij mankementjes naar de receptie en dan werd dit direct opgelost.

Mijn dochter werd 14 op vakantie, er werd een fruit mand en een bord baklava op de kamer bezorgd. Wij hadden zelf een taart besteld en deze kwamen de obers al zingend brengen.
Hierdoor waren de mensen achter de bar op de hoogte en kreeg mijn dochter ook nog een verjaardags milkshake. Erg leuk!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
guestrelations0806, Halkla İlişkiler Müdürü van Batihan Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Beste Gast,
Fijn om te lezen dat U na de overplaatsing van het door U geboekte hotel toch nog genoten heeft van uw vakantie in Batihan Beach Resort.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen.
Met veel plezier lezen wij dat u en uw dochter hebben genoten van jullie vakantie in ons hotel ,desondanks de kleine negatieve details van de kamer en de drukkere periodes in het restaurant .
Wij gaan uw waardering tegenover het personeel delen met het management en het personeel zelf.
Dit gaat ze zeker motiveren om nog beter te presteren!
Dank je wel.

Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn voor de 5e keer op rij naar batihan beach resort geweest. Behalve dat het hotel prachtig is, gaan wij eigelijk altijd terug voor het beste animatie team die ik ooit gezien heb. Naast de leuke activiteiten kun je ook altijd een leuk gesprek voeren. Koko, Maria, sedat, Ali G, fellaini, charlie, casper en dj, dankjewel voor dit mooie jaar weer!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Hallo Melanie,
Wij willen u hierbij vriendelijk bedanken voor uw beoordeling over uw verblijf in Batihan Beach Resort. Wij zijn erg blij om te lezen dat u en uw vriend ,wederom (5de keer) genoten heeft van uw welverdiende vakantie. Uw vriendelijke woorden over het personeel worden zeer gewaardeerd en ze zijn hier van op de hoogte gebracht. Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

GREAT ANIMATIONTEAM! Volgend jaar sowieso terug! Geweldige sfeer, geweldige mensen, leuk hotel. Leuk strand! Kamers zijn zeker in orde! Animatieteam zorgt voor entertainment. Je verveelt je geen moment! Koko is een geweldige chef!

Verbleef: augustus 2017, reisde alleen

Hallo Melissa,
Dank je wel voor de positieve reactie die U wilt delen met alle andere lezers.
Het animatie team is hier van op de hoogte gebracht om ook hen te motiveren.
Graag begroeten wij u volgend jaar met net zoveel gastvrijheid.

Beoordeeld op 7 augustus 2017

Wat een mooi hotel wij hadden een super kamer
Heerlijk bed en een apart gedeelte met zitje en balkon
Strand direct bij hotel eten goed
Voldoende stoelen aan strand en zwembad
Alles bij de hand een nadeel er was erg veel bruiloften in het hotel

Kamertip: Kamer met zee zicht geen Kamer met zeezicht
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
guestrelations0806, Halkla İlişkiler Müdürü van Batihan Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2017

Beste Linda,
Erg fijn om te lezen dat uw verblijf naar verwachting is geweest .
Wij stellen het zeer op prijs dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen, hartelijk dank daarvoor. Tijdens het hoofdseizoen zijn er meerdere bruiloften tijdens het weekend maar onze gasten hebben daar meestal geen hinder van mits dit achteraan in de tuin doorgaat, sommige gasten vinden het net fijn om naar te gaan kijken.
Graag begroeten wij u in de toekomst voor weer een fijne vakantie bij ons.