Gratis annuleren tot 22/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 237 per nacht.

Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 98 per nacht.

• Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 195 per nacht.

Tuntas Family Suites Kusadasi(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Altinsaray(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 53 per nacht.

Priceline
  • Gratis parkeren
Mr Happy's - Liman Hotel(Kusadasi)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
  • Restaurant
  • Gratis ontbijt
Gratis annuleren tot 26/07
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een zeer aangename vakantie gehad. Het een is gevarieerd en lekker.De bungalows zijn in de natuur gelegen waardoor je de eekhoorntjes ziet rond lopen. Kamers en domein zijn zeer goed onderhouden, animatie voor kinderen bevind zich vlak aan het kinderwens, animatie voor kinderen is top, met dank aan bobo,ga Nu en willy! De kinderen hebben enorm genoten. Kortom we hebben een super vakantie gehad.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
KusturClub, Konuk İlişkileri Müdürü van Kustur Club Holiday Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Geachte gast,Ik ben blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! . U maakt ons aniamtion team heel blij met uw recensie! Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in het hotel. Met warme groet,

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds 2 maal geweest. Vriendelijke ontvangst.Eten zeer behoorlijk naar Turks niveau. Aan te raden zijn de bungalows. Kort bij het centrum van Kusadasi,te bereiken via dolmus juist voor het hotel.
Ik raad dit hotel zeker aan
Ga terug in mei 2018

Verbleef: september 2017, reisde met familie
2 oktober 2017 beoordeeld

Een heel mooi resort met toffe bungalows. Heel lekker eten enorm gevarieerd. Heel mooie avondshow. Toffe animators die steeds tot u beschikking staan. Kortom prachtige vakantie gehad. De barmannen zijn om ter vriendelijker.iedereen is zeer gedienstig om alles naar wens te laten verlopen.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Bahar Selda T, Konuk İlişkileri Müdürü van Kustur Club Holiday Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Beste Gast,
hartelijk dank voor het schrijven van een review hier op TripAdvisor. Ik ben blij om te lezen dat u hebt genoten van uw verblijf.
Wij hopen dat wij u in de toekomst weer in ons hotel mogen verwelkomen.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alweer in Kuştur Club nu. Fantastisch hotel / vakantiepark. Lekker eten, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Speciale vermelding voor het animatieteam. Fifi, Musti, Will, Cindy, Yasmine, ...en alle andere. "You are great people" nog een weekje hier en we kunnen al dromen van ons vijfde bezoek voor volgend jaar. Echt een aanrader. Als je hier niet tevreden bent, dan ben je een zeurpiet.
WE LOVE KUŞTUR
Whith love, from Els & Tom

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het eerste zicht een redelijk resort, maar eenmaal binnen merk je wel dat het geen 5 sterren is.

Badkamer haalt nog geen 3 sterren, niet schoon en super klein. Het eten is redelijk, maar we zijn erg ziek geworden hier. 's nachts overgeven, buikpijn en diarree. Of van het eten, of van het zwembad. Gister dreef er zelfs een drol in het hoofd zwembad. Niet echt hygiënisch dus.

Ik snap niet waar al die goede reviews vandaan komen. Of ze zijn broer, of van mensen met vrij lage standaard.

Ik ben al 5x in Turkije geweest, dit is het slechtste hotel waar ik verbleven ben.

Dus die 5 sterren klopt niet, de reviews hier en op andere websites ook niet.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie