Beoordeeld op 27 mei 2018

Ik ben afgelopen week op vakantie geweest in Turkije in dit hotel. Het is voor de prijs echt een hele goede kwaliteit. Ik ben zelf 18 jaar en er waren over het algemeen nog veel oudere mensen. De animatie zorgt ervoor dat je je helemaal thuisvoelt daar. Er is overigens nog een jongen van de animatie 'Ronnie' die ook Nederlands sprak. Ik vond dit persoonlijk fijn, dat ik bij problemen naar hem toe kon gaan. Het is zeker een aanrader. Er zijn eigenlijk geen minpunten op te noemen. Het is ook een super schoon hotel.

Kamertip: alles is goed
Datum van verblijf: mei 2018
Ephesia Hotel R, Konuk İlişkileri Müdürü van Ephesia Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2018

Dear Guest,

Thank you for your feed back.
we look forward to seeing you on your next trip to Kusadasi
best regards.

Beoordeeld op 24 mei 2018

de hotelkamer was goed ook qua verschoning van beddengoed en badlakens!
het eten was elke dag hetzelfde waarschijnlijk vanwege de ramadan maar als int.hotel moet dat niet zo zijn!
personeel was goed behulpzaam en het animatie-team onder leiding van Ronny was uitstekend!
dus algemeen een goed hotel alleen de variatie aan eten kan beter!

Kamertip: neem de 2de verdieping aan de zeezijde het is een mooi zicht!!

Dear Guest,

Thank you for your review.we look forward to seeing you on your next trip to Kusadasi.

Beoordeeld op 20 mei 2018

Zeer goed hotel. Propere grote kamers, elke dag gepoetst en verse handdoeken, douches mss aanpassen voor oudere mensen (lagere instap). Eten was zeer lekker, maar iets meer variatie (er was wel nog maar 1 restaurant open) en mag iets sneller worden aangevuld. gingen soms iets later eten en sommige dingen waren leeg en nog niet aangevuld. Prima bediening. Proper zwembad dankzij de poolman die steeds aan het opruimen was, hij lijkt echt fier te zijn op zijn zwembad. Ook proficiat aan RONNY en zijn animatieteam, zij stellen alles is het werk om er voor u een prettig verblijf van te maken en staan altijd paraat voor hun gasten.

Kamertip: Promokamers zijn meestal aan de zijkant waar je op de muur kijkt van naastgelegen hotel die maar een 15 tal meters naast gelegen is.
  • Reistype: Reisde alleen

Dear Guest,

Thank you for your feedback.We look forward to another opportunity to host you.

Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk voor de kinderen echt een kinderparadijs! Ik kom hier zeker terug! Zeker aan te raden voor gezinnen.. Ayhan is the bestsell service manager Yusuf best and evrythink is Nice realy we come again

Dear Guest,

Thank you for your feedback.

We look forward to another opportunity to host you at our property, and once again.

Beoordeeld op 22 januari 2018

Niet te groot hotel lekker aan het strand super bediening kamers heerlijk schoon en netjes eten van s,morgens tot s,avond heerlijk en keurige bediening 2 super mannen aan het strand voor je bedjes en altijd alert voor de schoonmaak van de vuilbak

Kamertip: wat je wil voordeel kamer aan achter kant kijk tegen hotel aan maar geen zon in de middag lekker schaduw
Datum van verblijf: september 2017