TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 14 september 2019 via mobiele applicatie

Beste hotel in kusidasi.iedereen super vriendelijk. Eten is goed. Animatie is de beste. Kamers zijn altijd schoon.. ze zullen ook alles voor je doen . Kom er al 7 jaar, twee keer per jaar. Thank you to everybody

Datum van verblijf: september 2019
FantasiaHotelGR, GUEST RELATIONS van Fantasia Hotel De Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Beste gast Sonja;

Heel erg bedankt voor het delen van zo'n leuke opmerking over je recente verblijf in fantasia de lux hotel. We zijn erg blij te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad tijdens je verblijf bij ons. We verwelkomen je graag. We hopen u weer te mogen verwelkomen in dit uw tweede huis.

Vriendelijke groeten,

SURAYYO SERT
guestrelations@fantasia.com.

Beoordeeld op 14 september 2019

Super hotel alles is perfect vriendelijk personeel geweldige animatie hele schone kamers kom hier al 7 jaar voelt als thuiskomen , alles wordt voor je geregeld je hoeft maar te vragen en ze staan voor je klaar even de stad in gaan is heel leuk om te doen of opgehaald worden om uit te gaan eten in een woord fantastisch!

Beste gast Lisa v;

Vriendelijke groeten,

guestrelations@fantasia.com.

Beoordeeld op 10 september 2019

Animatieteam is heel actief. Vrolijk. Komen altijd praatjes houden met de gasten. Heel gezellig! Ze houden rekening met iedereen. Alle soorten muziek. Leuk heerlijk weekje gerust. Wij hebben genoten :)

Datum van verblijf: september 2019
FantasiaHotelGR, Gastrelaties van Fantasia Hotel De Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beste gast Defne,

Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om een recensie te schrijven via TripAdvisor.
We zijn blij om te weten dat je een geweldige vakantie hebt doorgebracht in Fantasia De Luxe Kusadasi en dat je hebt genoten van de faciliteiten en locatie van het hotel.
We stellen het zeer op prijs dat u onze service zo goed hebt beoordeeld. We danken u ook voor uw positieve opmerkingen over het animatieteam.
Voor ons is het een grote eer om u opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

Beste wensen,
Fantasia De Luxe Kuşadası

guestrelations@fantasia.com.tr

Beoordeeld op 6 september 2019

1 week verbleven in het hotel met mijn vriendin. Goed eten, vriendelijk personeel, propere kamers, mooi zwembad en fijn animatieteam.
Perfect om een weekje te relaxen!
Bedankt voor deze aangename vakantie en misschien tot later :)

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden. Het was een genoegen ons hotel te verwelkomen en ons best te doen om u zich ontspannen te laten voelen en van uw vakantie te laten genieten.

Het kost altijd een teaminspanning om een comfortabel verblijf te bieden en al onze gasten te helpen een goede tijd in ons hotel te hebben. Het is buitengewoon verheugend om te zien dat we hebben geleerd onze klanten precies te bieden wat ze willen.

We verwelkomen je graag de volgende keer dat je naar Turkije komt.

Met vriendelijke groeten,

guestrelations@fantasia.com.tr

Beoordeeld op 2 september 2019

Deze review is eerder om mensen te waarschuwen, omdat vele reisagentschappen over dit hotel liegen. Dit hotel is aan de zee, maar ZONDER strand. Geen kiezelstrand, geen zandstrand. NIETS! Er wordt hier effectief over gelogen. Wat ze hier een strand noemen is een beetje beton met een centimeter vuil zand op, het ligt aan een dijk met een paar vuile trappen, zonder badmeester en met straathonden. Als je animatie fijn vindt, dan raad ik dit hotel aan. De animatoren zelf zijn niet bepaald vriendelijk, maar ze zijn dol op hun muziek. Ze zetten de volume heel hoog en het houdt niet op. Als je denkt rust te vinden aan het 'rustige' zwembad of het betonnen platform aan de zee, dan mag je hier naar fluiten, want het hotel ernaast is nog erger en deze is vlak aan het tweede zwembad. Slaap wordt je ook niet echt gegund, want je hoort de muziek tot middernacht ook in je kamer (aangezien ze zo slim zijn om de boxen naar de hotelkamers te richten), wat erg zwaar is als je met kinderen bent die je om 6 u weer wakker maken. Het buffet is daarentegen erg goed.

Datum van verblijf: augustus 2019