Beoordeeld op 10 september 2019

Animatieteam is heel actief. Vrolijk. Komen altijd praatjes houden met de gasten. Heel gezellig! Ze houden rekening met iedereen. Alle soorten muziek. Leuk heerlijk weekje gerust. Wij hebben genoten :)

Datum van verblijf: september 2019
FantasiaHotelGR, Gastrelaties van Fantasia Hotel De Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beste gast Defne,

Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om een recensie te schrijven via TripAdvisor.
We stellen het zeer op prijs dat u onze service zo goed hebt beoordeeld. We danken u ook voor uw positieve opmerkingen over het animatieteam.

Fantasia De Luxe Kuşadası

Beoordeeld op 6 september 2019

1 week verbleven in het hotel met mijn vriendin. Goed eten, vriendelijk personeel, propere kamers, mooi zwembad en fijn animatieteam.
Perfect om een weekje te relaxen!
Bedankt voor deze aangename vakantie en misschien tot later :)

Datum van verblijf: september 2019
FantasiaHotelGR, GUEST RELATIONS van Fantasia Hotel De Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden. Het was een genoegen ons hotel te verwelkomen en ons best te doen om u zich ontspannen te laten voelen en van uw vakantie te laten genieten.

Het kost altijd een teaminspanning om een comfortabel verblijf te bieden en al onze gasten te helpen een goede tijd in ons hotel te hebben. Het is buitengewoon verheugend om te zien dat we hebben geleerd onze klanten precies te bieden wat ze willen.

We verwelkomen je graag de volgende keer dat je naar Turkije komt.

Met vriendelijke groeten,
Fantasia De Luxe Kusadası

Beoordeeld op 2 september 2019

Deze review is eerder om mensen te waarschuwen, omdat vele reisagentschappen over dit hotel liegen. Dit hotel is aan de zee, maar ZONDER strand. Geen kiezelstrand, geen zandstrand. NIETS! Er wordt hier effectief over gelogen. Wat ze hier een strand noemen is een beetje beton met een centimeter vuil zand op, het ligt aan een dijk met een paar vuile trappen, zonder badmeester en met straathonden. Als je animatie fijn vindt, dan raad ik dit hotel aan. De animatoren zelf zijn niet bepaald vriendelijk, maar ze zijn dol op hun muziek. Ze zetten de volume heel hoog en het houdt niet op. Als je denkt rust te vinden aan het 'rustige' zwembad of het betonnen platform aan de zee, dan mag je hier naar fluiten, want het hotel ernaast is nog erger en deze is vlak aan het tweede zwembad. Slaap wordt je ook niet echt gegund, want je hoort de muziek tot middernacht ook in je kamer (aangezien ze zo slim zijn om de boxen naar de hotelkamers te richten), wat erg zwaar is als je met kinderen bent die je om 6 u weer wakker maken. Het buffet is daarentegen erg goed.

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Leuk hotel met leuke medewerkers. Het eten is lekker en elke dag gevarieerd, veel activiteiten om te doen. De kamers worden elke dag verschoond en speciale wensen worden serieus genomen. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

Datum van verblijf: augustus 2019
FantasiaHotelGR, GUEST RELATİONS van Fantasia Hotel De Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Beste gast Buse248996 ,

Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om een recensie te schrijven via TRİPADVİSOR. We zijn blij om te weten dat je een geweldige vakantie hebt doorgebracht in Fantasia De Luxe Kusadasi en dat je hebt genoten van de faciliteiten en locatie van het hotel. We stellen het zeer op prijs dat u onze service zo goed hebt beoordeeld.

Fantasia De Luxe Kusadası

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Super goed hotel ! Eten is lekker en gevarieerd , animatie team is super gezellig. Zeker waard om naar toe te gaan. Kamers zijn schoon word elke dag goed schoon gemaakt.
Leuke prive strand en de medewerkers zijn heel erg aardig. Volgend jaar komen wij zeker weten terug !

Datum van verblijf: augustus 2019
FantasiaHotelGR, GUEST RELATIONS van Fantasia Hotel De Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Beste gast Sibelbytk,

Fantasia De Luxe Kuşadası