Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Tof animatie-team erdal mido fifi zeynep yasmin voor groot en kleinen dit meermaals per dag. Verschillende activiteiten
Goed eten en prachtig zicht op zee.
Heel proper. Het zwembad is ook heel proper. Genoeg bedjes om te zonnen. Bij het ontbijt mag wel iets meer keuze zijn.
Over het algemeen te vreden.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
FantasiaHotelGR, Guest Relations van Fantasia Hotel De Luxe Kusadasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om een recensie te schrijven via TripAdvisor.

We zijn blij om te weten dat je een geweldige vakantie hebt doorgebracht in Fantasia De Luxe Kusadasi en dat je hebt genoten van de faciliteiten en locatie van het hotel.

We stellen het zeer op prijs dat u onze service zo goed hebt beoordeeld. We danken u ook voor uw positieve opmerkingen over het animatieteam.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik ben hier 10 dagen op vakantie geweest en het is absoluut aan te raden! Goede animatie met een heel leuk team voor jong en oud. Animatie varieert goed zoals morninggym, dartgame, waterpolo, etc. Love it!

Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is de 5de keer in hotel fantasia de luxe en het fantastische.Heerlijk zwembad met een fantastische animatie team .Mooie kamers geweldige liggen en lekker eten .Zeker voor herhaling vatbaar.Your Great .

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
FantasiaHotelGR, Guest Relations van Fantasia Hotel De Luxe Kusadasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel prijs kwaliteit
Animatie super
Zeer mooie kamers vriendelijk personeel
Mooie tuin en zwemcomplex
Buffetten zeer mooi verzorgd en veel afwisseling
Kortom ee5plaats om terug te komen wat we zeker gaan doen

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
FantasiaHotelGR, Guest Relations van Fantasia Hotel De Luxe Kusadasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Beste gast,

We stellen het zeer op prijs dat u onze service zo goed hebt beoordeeld.

Beoordeeld op 12 mei 2018

Dit jaar wederom Fantasia bezocht en vastgesteld dat men de aanbevelingen ter harte heeft genomen. Eten was nu zeer gevarieerd en van goede kwaliteit. Uiteraard Turks maar daarvoor ben je immers in Turkije. De jongens van de animatie en met name Fifi !! waren super en zeer attent naar alle gasten zonder onderscheid. Hij zorgde zelfs voor druppels voor mijn dochter met oorpijn en hield scherp in de gaten of iedereen het wel naar de zin had en creëerde daardoor een hele fijne sfeer. Wanneer je wat ouder was en de muziek te luid vond bij het zwembad, kon je naar de prachtig gerenoveerde en artistiek beschilderde Bolero relaxpool gaan waar je vrijwel alleen was met een prachtig uitzicht op de zee. Jammer voor het hotel dat er, met uitzondering van de weekends, nog steeds zo weinig gasten zijn. Er is geen enkele reden om je hier als Nederlander ongemakkelijk te voelen vanwege de politieke situatie. Wij zullen er in ieder geval weer terugkeren. Thuisblijven is duurder!
Ten opzichte van het vorig jaar viel ons ook op dat het in Kusadassi weer wat gezelliger was. Ook waren er weer Cruiseschepen.
Enige minpunt vond ik de airco. Die gaf alleen wind en geen koeling. Met name in het fintesscentre was het veel te warm. Men kijkt nl niet naar de buitentemperatuur maar naar de datum. Niet zo handig bij 32 graden. Gelukkig in de kamer geen last van gehad, omdat het in Mei 's nachts nog flink afkoelde. Aandachtspunt voor het hotel is om meer aandacht te besteden aan de taakvaardigheid van het bedienend personeel.
In de bars en restaurants kon je eigenlijk alleen met Yaya en Mehmet normaal converseren. De meisjes waren wel superaardig maar begrepen zelfs de simpelste dingen niet. Het strand heeft ook een flinke opknapbeurt gehad. Alles keurig schoon en voorzien nieuw materiaal. De steiger was men nog aan het renoveren, maar zal binnenkort wel gereed zijn om daar heerlijk in de wind te kunnen zonnen.
Bedenk wel dat er een vijftigtal treden zijn om van het zwembad naar het strand te komen.
Al met al een super aanrader!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
FantasiaHotelGR, Guest Relations van Fantasia Hotel De Luxe Kusadasi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018

Geachte Gast;

Wij danken u voor uw feedback..Wij zullen erg blij zijn om u terug te zien en te verwelkomen in ons hotel.Met behulp van uw feedback en nieuwe ideeën is het erg belangrijk voor ons om als hotel ons nog verder te kunnen ontwikkelen

Met vriendelijke groet.