Beoordeeld op 10 september 2019

Een verouder hotel maar het is schoon en word elke dag de kamer verschoond ,de personeel zijn erg aardig de manager is behulpzaam en helpt ook mee ,.de anematie is heel erg leuk elke dag proberen ze de touristen te vermaken Katja,Tom,jerry en Mustafa is een nieuwe zijn erg leuk en gezellig.Maarwij komen niet meer terug naar deze hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 31 augustus 2019

Gezellig hotel leuk animatie team fijn zwembad schone kamer goed eten fijne ontvang bij de receptie over het algemeen een fijn hotel voor een gezellig uitje met de hele familie alleen veel Russische mensen

Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel schoon vriendelijk personeel super mooi uitzicht heerlijk zwembad eten is ook lekker Kuşadası is een hele mooie plaats met een leuk centrum en een hele mooie boulevard animatie team Tom Jerry en Katja zijn ook heel gezellig

Beoordeeld op 27 augustus 2019

Prima vakantie! Eten viel iets tegen maar verder heerlijke rustige vakantie. Iedereen is zeer vriendelijk en animatieteam is erg druk met activiteiten. Ze willen erg graag dat je mee doet. Iedereen is erg behulpzaam, is wel een aanrader.

Beoordeeld op 13 augustus 2019

het hotel en de service zijn prima. eten is niet altijd even warm. wel voldoende keus. Animatie team was goed. en Luiza was helemaal perfect met alle activiteiten. in de nabije omgeving is veel te doen en een avondje uit eten kost er bijna niets. we hebben genoten van alles wat er te doen was.

Datum van verblijf: augustus 2019
Ali S, Yönetici van The Panorama Hill Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Dear Guest,

Thank you very much for your outstanding words and so much praise for us. That makes our work extremely worth full if kind of this satisfaction is reached!!
We are very happy that your holiday was nice here.
We hope that we can see you here again.

Kind Regards

Panorama Hill Hotel.