“Zon, zee, sport!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Atlantique Holiday Club
Beoordeeld als nr. 6 van 155 hotels in Kusadasi
20 augustus 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk en hardwerkend personeel. Zeker het keukenpersoneel was steeds druk in de weer. Het animatieteam 2017 was TOP! In het bijzonder vermeld ik graag de animator Hüseyin, die al snel vrienden was met letterlijk iedereen! Ook animatrice Tania verdient een speciale vermelding. Elke dag gaf ze stretching, aqua gym, Zumba en step aerobics met een lach, aangepast aan haar doelpubliek. De kamers werden niet altijd goed schoongemaakt. Ligging en klimaat ideaal. In de niet zo heldere zee waren helaas geen vissen te zien. Het hotel biedt ook enkele shops, waaronder een zeer fijne leather shop met handtassen en portemonnees, zeker een aanrader! In het zwembad van het hotel zat te veel zonnecrème en chloor, maar gelukkig was er gratis toegang tot het Aquapark Tortuga :) De kidsclub van Lollo & Bernie was wel aanwezig, maar deze animatoren deden absoluut hun werk niet!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Sophie D, Halkla İlişkiler Müdürü van Atlantique Holiday Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Lieve gasten.
Wij danken u van harte vanwege uw mededelingen.We doen ons best om ons gasten zo meer mogelijk geluukig te maken.Het hotel personeel,hele animatie team,wij vreugen ons erop om u weer te mohen verwelkommen in ons hotel.

Atlantique Holiday Sun Connect Equipe Kuşadası

Schrijf een beoordeling

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Plus:
- Kindvriendelijkheid (dochters van 9 en 10)
- variatie en voldoende eten
- meertaligheid (Engels door zo goed als iedereen begrepen)
- bewaking op stukje privestrand
- erg actief toezicht in zwembaden (zowel in waterpark Tortuga als het gezinszwembad, zelfs redder aanwezig in het +18 relaxbad.
- cola smaakt alvast naar echte (Pepsi) cola
- animatie en vriendelijkheid personeel
- wij hadden geen lawaaihinder op de kamer en sliepen heel goed op de propere (maar inderdaad erg harde matrassen).
- voldoende tussendoortjes (patisserie, fastfood,...)

Min:
- geurhinder aan bars (smorgens niets van te merken, savonds soms niet te harden. Vragen naar oorzaak = afwijkend antwoord over riolering)
- douches waren zuiver, water goed en snel warm maar desondanks vrij veel schimmelvorming)
- airco werkt goed en snel maar is voor sommigen mss te lawaaierig s'nachts, oordopjes kunnen helpen)
- Tortuga snel dicht, dan famieliezwembad een uur erna ook dicht, gelukkig blijft de zee 'open'
- het gekende zakdoek leggen
- hoofdbar sluit om 24:00 terwijl veel gasten owv de aangename temperatuur nog wel wat langer willen blijven zitten.

Activiteiten die wij deden:
- Pamukkale: (te) lange hete busrit, Atlantique is smorgens de eerste ophaalstop en savonds de laatste, 1u kalkbezoek gevolgd door lunch met apart drank betalen en zwemsessie in warmwaterbron. Leuk maar duur en lang.
- horse safari: 1u waarbij je effectief maar 40 min. stapt, 3x 30m. draven. 10€ pp is niet duur maar niet erg actief (ook te warm voor de paarden). Eigenlijk stap je via de weg van weide naar weide. De 3u safari is mss uitdagender. 1x langs de zee 50m gestapt, geen galop gedaan.
- shopping center: gezellig vanaf zonsondergang, ervoor doods. Geen namaak en goede prijzen. Wandelafstand savonds, overdag dolmus nemen 3TL pp
- Grand Bazaar (centrum): gezellig moesten de verkopers niet zo agressief zijn. Vrouwen en dus ook dochters snel het slachtoffer. Onze eerste keer en dus waarschijnlijk goed afgezet ook al krijg je het gevoel veel van de prijs hebben afgedaan. Opgepast, veel verkopers verstaan Nederlands.
- vuurshow in hotel was naar het schijnt zeer goed, zelf bezochten wij de avondshows niet (21-22u = kids, 22-23u = volwassenen)
- Saunabezoek pakket van €69 voor €40 pp gehad. Toch wel 1,5u ontspannen en heel goed (hardhandig) gemasseerd (de Thaise dames liepen over onze ruggen heen.
- Photosessie met Seda in hotel. Erg leuke schoot! Uiteindelijk alle foto's digitaal gekocht zo mooi waren ze. Ze maakt er iets erg mooi van, bewerkt ze een beetje en is snel genoeg om van de mooie zonsondergang gebruik te maken. Samen met broer en vader werken er lange dagen om de rest van het jaar te overbruggen. €6 per foto is niet goedkoop maar ze geven je alle uitleg die je wil weten. Fotoshoot zelf is 'gratis', jij bepaalt of je iets neemt. Wij zouden zeggen: "doen!".
- karikaturist in bar is ook zijn geld waard.

Onze eerste all-in verliep vrij vlekkeloos. Jong en oud hebben zich geamuseerd en komen bruin gebakken en ontstressed terug.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Sophie D, Halkla İlişkiler Müdürü van Atlantique Holiday Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Mevrouw Jens,

Atlantique Holiday Sun Connect Kuşadası Equipe

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van een fantastische vakantie. Dit was de tweede keer in dit hotel en zeker niet de laatste. De kamers werden elke dag netjes gepoetst, propere handdoeken, mooi opgemaakte bedden. Het eten in het restaurant was gevarieerd, lekker, verzorgd en warm, er werd regelmatig bijgevuld. Hierbij een speciale dankjewel aan Ümit en zijn team die elke dag opnieuw voor ons klaarstonden met de glimlach, ze waren ook fantastisch met mijn dochtertje.
Het hotel is kindvriendelijk en er is altijd wel iets te doen. Voldoende plaats aan het zwembad, enige minpuntje was het "handdoek leggen" wat vorig jaar niet het geval was, maar dit ligt eerder aan de gasten zelf dan aan het hotel. Het aqua-park is super voor groot en klein. Het animatieteam doet enorm zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken zowel jong als oud en zijn niet opdringerig. Hier ook weer een extra dankjewel aan "Ozzy" en de dame van de Aqua gym. De shows waren ook telkens goed. We hadden een zeer leuke vakantie en ook onze dochters van 16 en 4 hebben zich geen moment verveeld. Keep up the good work!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

Lieve gasten Sylvie,

Atlantique Holiday Sun Connect Equipe

29 juli 2017 beoordeeld

Dit is een zeer goed hotel, de bediening is fantastisch zeker in het restaurant met dank aan Umit en zijn staf. Dit ondanks de kleine eetzaal voor het vele aantal mensen dat er mochten komen eten
Ook de animators zijn heel goed en nemen de tijd voor ons. Met dank aan Atakan, Tetiana, Seda .....
Zelfs de redsters, Leyla Sarıoğ is fantastisch. Natuurlijk ook de andere reders.
Er zijn bij deze ervaring spijtig genoeg ook een paar minpunten.
En dat is op ons verdiep de onderhoudsdames die zelfs als het kaartje groen is om de kamer te kuisen dit steeds uitstelde tot laat in de avond.
Dan over het Tortuga zwembad dit is gewoon heel goed in het algemeen op de vloer rond het zwembad na, deze bestaat uit kleine vermoedelijk gelijmde steentje's en deze kwamen los en doen zeer veel pijn aan de voeten. De reders daar laten het wel toe dat je op waterschoenen alles kon betreden. Dit is wel een punt waar werk mag van gemaakt worden.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie

Lieve Patrick,

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk, tof en proper hotel, animatie is top. Het restaurant met zijn personeel steeds super vriendelijk vooral complimenten voor Umit. Ook hebben we met paarden gereden van Kusadasi at safari was zeer leuk voor de kinderen. We hebben echt een top vakantie gehad daar.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

Lieve gasten,

Atlantique Holiday Sun Connect Kuşadası Equipe

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supper hotel het eten was zeer uitstekend . En vooral het animatie team zooo top  supper leuke momenten gehad keep up the good work boys and gurls . En vooral de aquagym met miss vicky niet te missen fun gegarandeerd. Ons zien ze zeker trug we missen het nu al zelfs . Duz  zeker een aanrader voor wie een goede vakantie wil

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

Lieve gasten Kristoffe en Kimberley,

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie achter de rug! We hebben een hele leuke tijd beleefd in dit hotel! Iedereen is vriendelijk en het personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken! Het animatie-team is top! Voor ieder wat wils 7 op 7! De kamers zijn klein, maar proper en alles wat je nodig hebt is er. Het enige minpunt vond ik de hygiëne in het restaurant.. dat laat echt te wensen over.. regelmatig vuile tafellopers, en het buffet oogde ook niet al te proper.. Het eten was lekker, maar weinig afwisselend... Ook bij de bar aan het zwembad waren bijna altijd alle stoelen en tafels bezet.. De zwembaden zijn supergroot en rond het zwembad is het wel altijd proper! Wij hadden alvast een zeer fijne vakantie bij sunconnect atlantique holiday club!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie

Beste gasten Nathalie,
Wij vinden het heel jammer dat u negatief mededelingen geeft over ons.contacteer ons alstublieft door de aangegeven mail adres zodat wij voor de volgende keer uw klachten kunnen oplossen en u een onvergetelijke vakantie aanbieden. ……………

Atlantique Holiday Sun Connect Kuşadası

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kusadasi bekeken
op 4.7 km afstand
Batihan Beach Resort & Spa
nr. 13 van 155 in Kusadasi
1.857 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Atlantique Holiday Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Atlantique Holiday Club

Adres: Sahil Siteleri Karaova Mevkii, Kusadasi 09400, Turkije
Locatie: Turkije > Turkse Egeïsche kust > Aydin Province > Kusadasi
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Kusadasi
Nr. 4 spahotel in Kusadasi
Nr. 5 hotel aan het strand in Kusadasi
Nr. 17 romantisch hotel in Kusadasi
Nr. 30 familiehotel in Kusadasi
Prijsklasse: € 31 - € 405 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 375
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Atlantique Holiday Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Atlantique Holiday Club Hotel Kusadasi

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?