Google
vanaf US$ 39,35
vanaf US$ 37,10
vanaf US$ 50,60
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Zeer aan te raden attractie. Mooie reis naar de top van de berg waar je kunt genieten van een geweldig uitzicht. Boven kun je een hapje of drankje verkrijgen bij wel zeer onvriendelijk personeel.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 25 maart 2019 via mobiele applicatie

Na vele bochten in de taxi en een mooie rit naar boven in de kabelbaan kwamen we aan.
Prachtig uitzicht vanaf de top.
Er lag nog veel sneeuw maar met de brandende zon was het heerlijk boven. Geen zuchtje wind en geen geluid van wat dan ook. De rust en het uitzicht was fenomenaal!!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Onlangs hebben wij tijdens een excursie ook de olympos teleferik bezocht.
In een adembenemende tocht naar boven met prachtige vergezichten waren we in korte tijd boven. Hier kon je bij helder weer behoorlijk ver kijken. Boven is een bar waar je iets kunt drinken. Binnen is de restaurant waar je iets kunt eten. Buiten kun je tevens tegen betaling gebruik maken van een soort schommel die werd bediend dmv een kastje. Hierdoor kon je een enorme adrenaline kick ervaren. Voor de echte durfal was er ook een mogelijkheid om van de berg af te gaan dmv sky diven.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Als onderdeel van de excursie ‘relaxed Antalya’ zijn we met de kabelbaan naar boven gegaan. Prachtig uitzicht, je kan er mooie plaatjes schieten. Voor ons een kort bezoekje want vanwege het slechte weer die dag ging de kabelbaan sluiten en moesten we snel weer terug naar beneden.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 8 maart 2018

Wij hadden het ongeluk dat op de geboekte dag er veel bewolking was en de zon maar enkele seconden door de wolken priemde. Er lag nog een massa sneeuw maar mooie foto's zaten er niet in. Tijd boven is ook nogal aan de korte kant, dus prijs kwaliteit nogal aan de hoge kant.

Datum van activiteit: mei 2017