“Prima”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Bergschenhoek, Nederland
1 beoordeling
“Prima”
Beoordeeld op 15 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Wij zaten met 2 volwassenen en een kindje van 1 jaar in het appartement. Appartement zag er leuk uit en was prima! Heerlijk een zwembad voor de deur. En een leuk restaurantje waar je prima wat kan eten. Wij hebben een leuke en rustige vakantie gehad.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
20 mei 2017
Hi Shirley
Thank you for your nice Review
Graham
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren