Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst in de late namiddag zijn we goed ontvangen.
We konden nog aanschuiven aan tafel.

Onze koffers werden naar onze kamer gedragen.

Eten:ruime variatie in het eten. zowel ontbijt, lunch, diner als tussendoor.
Er is voor elk wat wils.
Zowel Turks als Europees.
Zo leer je andere smaken kennen.

Aangepaste kledij, schoeisel voorzien. Geen badslippers om te gaan dineren.
Er is een dress code.

Het hotel is proper en verzorgd.

Men spreekt er voornamelijk Turks en Duits.
Wij zijn Belgen en werden goed verzorgd.
We vroegen ook niet het onmogelijke en hadden manieren.
Sommige mensen deden aan bras partijen. Wij aten onze borden leeg. Het ligt vaak aan je houding!
Dus ik kan geen verschil vinden dat men andere nationaliteiten beter zouden behandelen.

Zowel poets, balie, obers, noem maar op... Zijn allemaal vriendelijk.
En ja, ik kan ook al eens een slechte dag hebben dus zij ook.

Het strand is proper.
Je ziet dat ze enorm gesteld zijn op netheid.

Zwembad: na sluiting zie je pas hoe vuil de mensen de omgeving achterlaten. Het ligt gewoon aan de badgasten.
Om 18u sluiten de zwembaden en dan is er een team dat direct alles opkuist en terug alles ordelijk maakt.

Kids club:geen ervaring mee, maar hoorde enkel positieve opmerkingen.

Animatie:fantastisch!!! Elke show was top. Het was een fijn gevoel om naar hun shows te gaan kijken. Dikke pluim.

Wij hadden een deluxe kamer met balkon met 2 ligstoelen. Waren met 2 volwassen en 2 kids. Kamer was heel ruim en het terras was wauw.

2 minpuntjes op heel de reis!!!
Wij sliepen langs de voorkant. Op 200m vogelvlucht staat er een moskee. 5x per dag bid de imam door luidsprekers. Dwz ook om 5u 's morgens. Elke ochtend wakker. Om gek te worden. Sommige mensen hadden er geen last van, wij wel.

Mensen leggen heel vroeg handdoeken en gaan dan naar de kust of de stad. Hierdoor hebben anderen die willen gaan zwemmen geen kans en ben je verplicht om naar de kust te gaan. Wij hadden geluk, want wij zijn geen zonnekloppers.

Een dikke dank u wel aan Izzet, Murat, Merve en haar collega met rode haren (askim).. Maar ook aan al de rest van jullie team om ons een fijne vakantie te geven!!

Kamer 1329 (15/08 - 22/08) Lisa & Flynn

Datum van verblijf: augustus 2018
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Beste bruellen,
Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling! Het voltallige team staat altijd klaar om uw wensen te vervullen. We hopen u dan ook snel weer te ontmoeten.

Beoordeeld op 13 augustus 2018

Mooi 5 sterrenhotel.
We verbleven hier een weekje met de kinderen op een tweepersoonskamer met 2 extra bedden. De kinderen (13 en 16) sliepen elk op een aparte bank.
Ruime en ordelijke kamer, met zicht op één van de zwembaden.

Op het resort was alles zeer proper en net, heel mooi verzorgde tuin.

Ruime keuze aan het buffet.
Wij hebben nooit moeten aanschuiven. (we gingen dineren rond 20.00 u)
Dan zijn de meeste gezinnen met jonge kinderen weg naar de minidisco...

A la Carte restaurants mogelijk, maar moet je op tijd reserveren.(sommige extra betalend) Visrestaurant was goed. Andere restaurants hebben we niet kunnen reserveren, wegens geen plaats meer.

Als je aan één van de 2 grote zwembaden een stoel wil hebben, ga je toch vroeg moeten opstaan... (er staat wel vermeld dat je handdoeken slechts vanaf 7 uur mag leggen, en dat men na 2 uur je handdoek kan komen weghalen (na 11 uur) , maar dat is dode letter.

Wij hebben dit niet gedaan, en kozen voor een plekje op het strand. Daar was voldoende ruimte.
Aparte ligbedjes, met vaste parasol, met wat jonge palmboompjes. Was ook pakken rustiger.

Datum van verblijf: augustus 2018
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Beste Vermeersch,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. Wij willen graag nog toevoegen; We informeren onze gasten met een flyer, die meer keer per week wordt verspreid, de strandstoelen niet te reserveren. Bovendien worden de tot 11.00 uur ongebruikte handdoeken verzameld. De handdoeken die 's nachts worden achtergelaten, worden ook verzameld. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Met 6 personen in dit hotel verbleven (4 volwassen en 2 tieners). Kamers zeer ruim en héél netjes , alles was aanwezig .Het domein is goed ingedeeld met hoofdgebouw , bijgebouw en villaatjes en prachtig aangelegd in het groen met de vele limoenboompjes . 2 grote zwembaden , kinder zwembad en 1 met glijbanen . Srand groot waar men héél lange wandelingen kan doen .Eten was héél lekker , veel keuze en de paella en bouillabaise ........heerlijk !!!!!! Een aanrader voor klein en groot .

Kamertip: Prachtig !!!! Rustig in het hoofdgebouw, een mooi uitzicht van zwembad en domein ......
Datum van verblijf: september 2017
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Geachte MarinaBonte,

Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling. Iedereen in Paloma Oceana Resort doet zijn uiterste best om elke gast een fantastische vakantie te bezorgen. We hopen jullie terug bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Voor mij was het de eerste keer vakantie in Turkije. Proficiat aan het voltallige team . Iedereen is heel erg behulpzaam en aanspreekbaar. Het managementteam is aanwezig in het hotel en aanspreekbaar.
Alles is heel erg goed onderhouden en bij problemen wordt alles snel opgelost en opgevolgd .
In België vinden we dat spijtig genoeg NIET meer

Datum van verblijf: juli 2018
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2018

Beste Rita,

Bedankt voor je lovende and pachtige beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Beoordeeld op 11 juli 2018

Eerste maal verbleven in dit hotel. De ligging is perfect, uurtje rijden van de luchthaven, vlak bij zee met een privé strand. Als je het hotel langs de voorkant verlaat heb je onmiddellijk de gezellige drukte van typisch "Turkse" winkels. Vlak naast het hotel is een apotheek, handig als je bijkomende zonnecrème nodig hebt :-). Het eten is lekker en verzorgd. Er is heel veel keuze en je kan op elk moment van de dag wel ergens terecht voor een maaltijd of snack. We arriveerden in het hotel na middernacht en konden zelfs nog in het restaurant terecht voor een kleine hap. Vroege vertrekkers kunnen dan weer heel vroeg terecht voor een "early breakfast". We waren er in het hoofdseizoen en dan kan het op bepaalde uren vrij druk zijn in het restaurant en moet je soms even aanschuiven aan het warm buffet. Naast de typisch Turkse dessertjes is er dagelijks een ruim aanbod van vers fruit en lekker schepijs. Er is altijd voldoende plaats op het terras. Je kan er ook voor kiezen om binnen te eten, er is airconditioning. Dresscode: geen zwembadkledij / slippers. Een deftige korte broek wordt wel getolereerd. De bediening is overal vriendelijk. De sfeer rond het zwembad is aangenaam, er is geen noodzaak om bedjes te reserveren. Er is voldoende plaats aan de zwembaden en op het strand zodat je ook nog een bedje hebt als je wat later toekomt. De handdoekenservice is dagelijks open en je hebt geen kaartje of zo nodig, gewoon gebruikte handdoeken afgeven en propere in de plaats! De sportfaciliteiten zijn leuk, onze jongens (9 en 13 jaar) gingen dagelijks voetballen op het strand met animator Fabrice. Kamer zijn mooi en verzorgd, we verbleven in het hoofdgebouw. Er is een goed werkende airco en de gordijnen verduisteren perfect! Er is tevens een heel goede geluidsisolatie zodat je kan genieten van een verkwikkende nachtrust. Wij zouden het hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: juli 2018
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Geachte Gast,
Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.