Beoordeeld op 9 oktober 2016

Dit hotel is deze zomer niet meer hetzelfde dan de jaren voordien,er werd enorm bezuinigd op het personeel,deze moesten heel hard werken.
Voor ons was het de derde keer en vonden het niet meer goed.Prijs te duur geworden en we hebben zeer veel moeten inleveren.Volgens de hostesse was dit normaal

Datum van verblijf: juli 2016
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2016

Beste huysegemssabine,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden.

We vinden het jammer om te lezen dat de verwachtingen die u had niet ingelost zijn. Het is ons doel om iedereen een fijne vakantie te bezorgen.

De minpunten die u heeft aangegeven zullen door ons geëvalueerd en waar mogelijk verbeterd worden.

We willen u van harte bedanken voor uw objectieve beoordeling en hopen u weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 27 juli 2016

Wij waren zeer tevreden met onze keuze, Paloma is een groot maar aangenaam hotel, waarschijnlijk mede dankzij het feit dat het hotel niet volledig gevuld was.

De kamer was groot genoeg en het hele hotel ademde rust en ontspanning uit. Ook voor kinderen is er meer dan genoeg animatie.
Een minpuntje wel was dat de obers soms iets beleefder mogen zijn, een “alstublieft” of “dank u” is toch niet teveel gevraagd denk ik. Ook van het onderdeel “show cooking” hebben we weinig gezien, er werd vooral gebruik gemaakt van au bain marie, waardoor dat niet alle eten altijd even warm was.

Maar laat deze 2 minpuntjes u niet afschrikken, al bij al was dit een zéér aangename vakantie is en is het hotel zeker een aanrader voor iedereen

Specials thanks to ALINA, our favorite sport animator, who was always very enthusiastic and just an asset for every hotel!

Also we would like to give a special recommendation for waiter Memmet, who did his very best to serve us in the fish restaurant.

Kamertip: Kies zeker voor een kamer met zicht op zee
Datum van verblijf: juli 2016
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

Geachte Geert G,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het doet ons plezier om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u dan ook snel weer in Paloma Oceana Resort te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Zeer groot en net strand. Bijzonder lekkere keuken, nette kamers met comfortabele bedden en goede service. Momenteel zijn er geen russen, dus de buffetten verlopen gezellig. Een mooie mix van verschillende nationaliteiten met een duitse meerderheid. Best gezellig. Alles dus wat je kan wensen voor een geslaagde vakantie!!

Datum van verblijf: mei 2016
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2016

Beste Sarah,

Dank u voor de prachtige beoordeling. We waren erg blij dat u tevreden waren met onze service. Wij hopen dat u ons opnieuw te kiezen in de komende tijd.
Bedankt en tot ziens voor nu
Met vriendelijke Groeten,

Beoordeeld op 21 mei 2016

de vakantie was maanden op voorhand geboekt zonder enige twijfel terug naar de vertrouwde plek hotel Paloma Oceana waar we ons thuis voelen
Het was een blij terugzien,alsof je uw familie terug ziet.
Nog altijd kraaknet verzorgd en vriendelijke bediening met dank aan de ober die altijd klaar staat om u met de glimlach te bedienen.
Het animatieteam was wel totaal anders en maar goed ook dit was nodig.
Nu was het terug een team Julia en Fabrice waren er gelukkig nog wel dat zijn de anciens die hun van voor 100% kennen .
Hopelijk zien we elkaar volgend jaar terug

Kamertip: In het hoofdgebouw
Datum van verblijf: april 2016
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2016

Geachte Jocetimi,

Van harte bedankt voor uw positieve beoordeling. Iedereen in Paloma Oceana Resort doet zijn uiterste best om elke gast een fantastische vakantie te bezorgen. We hopen jullie terug bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 februari 2016

We zijn in januari in dit hotel geweest. Is een prachtig hotel met alles erop en meer.. Eten was altijd heel lekker, afwisseling in de menu. Gratis wifi op de kamer en in het ganse resort. De minibar werd dagelijks gratis aangevuld. De dranken in de bars waren zowel internationaal als nationaal en de cocktails werden met zorg bereid. Lekkere koffie, wat meestal niet het geval is in Turkije. Iedere dag vers geperst fruitsap. Buiten het seizoen stelt de animatie niets voor. Ze waren wel aanwezig met een beperkt programma. Ook van de snacks was niet veel te merken, maar voor ons geen enkel probleem. Bij het inchecken verliep alles nogal chaotisch. Ze hadden ons all-in bandje vergeten en we werden tegengehouden door de security die dachten dat we er niet logeerden. Verder een super hotel, mooie verzorgde en goed onderhouden kamers. We gaan zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2016
Oceana_Resort_PALOMA, General Manager van Paloma Oceana Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2016

Geachte marie c,

Bedankt en tot ziens tot de volgende keer.

Met vriendelijke Groeten,