“Super!”

Keukens: Turks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen jaren hebben we hier meerder malen gegeten en nooit valt het tegen. Sterker nog, voor ons is dit qua prijs en kwaliteit veruit het beste restaurant van Side. Een korte wandeling buiten het centrum is dit restaurant meer dan waard.

5 augustus 2016 beoordeeld

In Mei daar geweest en bepaald niet enthousiast zoals ik al schreef. Maar zou herkansing geven en dat hebben we gedaan. Men heeft duidelijk geluisterd naar de kritieken. Bediening was prima en service gericht. Bestelde kip gerecht en de steak waren beiden heel goed van smaak en porties waren goed en royaal. Sfeer was goed en een tafeltje of 10 op het moment dat wij er waren wat prima is voor de situatie dit jaar in Turkije. We kregen ook nog heerlijk ruime hoeveelheid vers fruit en prima lekker kopje koffie. Dat bij het goed gevulde glas lekkere wijn maakt dat wij weer zeggen....we are back in business haha. De prijs !!!!! 50 TL per persoon voor dit alles ook al een topper.

29 mei 2016 beoordeeld

We hebben met z'n vieren hier gegeten, het personeel is overdreven vriendelijk als je hier vaker komt, ik vind het slijmerig maar sommige vinden dit leuk.
Jammer dat ze het plastic aan de buitenkant al weggehaald hadden want het was nog fris om daar te eten zonder het plastic.
Het standaard voorgerecht is altijd goed, 3 metgezellen namen gefileerde vis als hoofdgerecht en dat was uitstekend, geen graatje te bekennen.
Mijn gerecht was gebakken kaas en dat was ook goed.
Heel lekker was de schaal met stukjes fruit die wij van het huis kregen, dat was voor het eerst.
Het is een goed restaurant waar altijd wel mensen zitten te eten.

14 mei 2016 beoordeeld

In tegenstelling tot andere jaren was het nu duidelijk minder. Koud eten zonder smaak en ruim uur gewacht op het eten terwijl het niet druk was.Er is veel nieuw personeel wat duidelijk moet wennen aan de hoge eisen die men in het verleden heeft opgebouwd. Echter hoor ook goede berichten over het eten dus neem ik aan dat wij gewoon dikke pech hebben gehad. Gezien de goodwill uit het verleden en deze wel positieve berichten gaan we zeker nog terug voor herkansing. Hopelijk is het dan weer als vanouds.

cemal, Sahibi van Hawaii Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Thank you for your review.We was aware of the long waiting time.we ve new helpcook who dıd not know excactly our way of food and presentatıon .our appologies for this and we hope we can make ıt better with you a nex tıme .kınd regards celal

27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu twee keer een menu genuttigd. Garnalencocktail vooraf, een Klei pot testik kebab en een banasplit ijs als nagerecht, twee efez en twee droge witte wijn. Voor twee personen nog 45 euro.

Perfecte kwaliteit, goede service en een leuke ambiance. Gezelligheid, veel mensen en echt een aanrader.

Reizigers die Hawaii Restaurant bekeken, bekeken ook

In Hawaii Restaurant geweest? Deel je ervaringen!