“Gezellige en lekkere avond bij Ocakbasi.”
Beoordeling van Side Ocakbasi Restaurant

Side Ocakbasi Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 212 Restaurants in Side
Keukens: Turks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Zoals de meeste recensenten schreven is dit een uitstekend restaurant. Wij kunnen hier niets aan toevoegen, wij hebben een heel lekker voorgerecht gekregen, daarna een lamsschotel gegeten met een lekkere fles wijn en dit voor democratische prijzen in vergelijking met de restaurants met zeezicht. Dit is echt top eten met een hele vriendelijke bediening!

Huseyin D, Sahibi van Side Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Dear Guest
Thank you very much for your valuable review here about our restaurant.It is a great pleasure to read that you enjoyed dinner in our restaurant and went home with memorable moments from Side. Your feedback is very important to us as our guest satisfaction which is our main priority. We would love to welcome you back here again on your upcoming trips.

Warm Regards,
Side Ocakbaşı Restaurant

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer lekker gegeten op een top locatie, als je in Side ben moet je hier een keer geweest zijn.
Hier kan je heerlijk Turks eten.

Huseyin D, Sahibi van Side Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Dear Jack
We are so pleased you felt comfortable and at home dining with us at. We are delighted that you enjoyed your holiday and look forward to seeing you again.
Best wishes from all the team at Side Ocakbaşı.

2 april 2018 beoordeeld

En ja hoor. Net geopend en daar geweest met familie en vrienden. Geen enkele risico. Geen enkele twijfel. Gewoon 200 % zeker weten dat het goed is wat een fijn idee. Weer fijn ontvangen met heerlijk eten en wij chateau briand en enkele Turkse gerechten. SUPER !!!. Veel succes Husyein dit seizoen samen met je familie en de staff. Wij komen in ieder geval weer terug.

Huseyin D, Sahibi van Side Ocakbasi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Dear Guest
Thank you so much your great review and we look forward very much to seeing you again in the future. With much appreciation from all the team at Side Ocakbaşı.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste restaurant in Side. Kwaliteit van eten is heel goed. Aanbeveling is zeker de Turkse specialiteiten.
Alles is hier heel goed verzorgd. Als wij in Side zijn gaan we hier altijd een aantal keer eten.

Dear Guest

Thank you very much for taking the time and write such a nice review about our restaurant.We are happy to hear that we could fit your all expectations.We would love to welcome you again.

Warm Regards,

Ocakbaşı Restaurant Team

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartje antiek Side gelegen restaurant.
Heerlijke gerechten. Geweldige bediening. Zeer vriendelijk.
Super!
Selamlar Hatun

Dear Guest,
We are delighted that you enjoyed dining with us and a very big thank you for your wonderful review.
Best wishes from all the team at Side Ocakbaşı.

In Side Ocakbasi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!