“Lekker eten”
Beoordeling van Conny's Restaurant & Bar

Conny's Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 10 van 200 Restaurants in Side
Keukens: Frans, Brits, Bar
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In het gezellige, gastvrije restaurant, met zeer vriendelijke bediening, die zelfs ook Nederlands spreken, kun je heeeel lekker eten.
Turkse, Nederlandse en zelfs Indiase gerechten.
Het lekkerste vind ik de Chateau Briand(als ik het zo goed geschreven heb)
Jack en Ans, we hebben echt zeven dagen echt genoten.

Schrijf een beoordeling

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je naar Turkije op vakantie gaat moet je eigenlijk een hapje eten en drinken bij Conny's de klantvriendelijkheid is erg hoog

kwaliteit van eten is gewoon super het assortiment is erg breed waardoor iedereen met een tevreden gevoel weg gaat!! Het restaurant is mooi en warm aangekleed het voelde als thuis komen

Na het eten hebben wij een drankje gedaan en wat spelletjes gespeeld beneden bij de bar

Het klinkt misschien gek maar Conny's was echt ons hoogtepunt in onze vakantie wij komen zeker nog eens terug

Het personeel is werkelijk top!!

Bedankt voor deze mooie Nederlandse/Turkse ervaring

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Conny's is een gezellig restaurant met Nederlandse eigenaren .je kunt er voor een redelijke prijs heerlijk eten

18 september 2016 beoordeeld

Het eten was lekker. De inrichting was fijn. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader. Ze kennen echter de prijs.

28 mei 2016 beoordeeld

Wat een toprestaurant!
Heel goed eten, chique. En wat voel je direct thuis bij deze mensen!
Hebben ons met hun busje weer afgezet bij onze accommodatie.

connys, Owner van Conny's Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2016

Bedankt voor jullie bezoek aan ons restaurant. Wijj waarderen de review en bedanken u ervoor. Misschien tot een volgende keer.

Reizigers die Conny's Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Conny's Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!