“Fijn restaurant”
Beoordeling van Conny's Restaurant & Bar

Conny's Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 10 van 200 Restaurants in Side
Keukens: Frans, Brits, Bar
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
18 september 2016 beoordeeld

Het eten was lekker. De inrichting was fijn. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader. Ze kennen echter de prijs.

Schrijf een beoordeling

28 mei 2016 beoordeeld

Wat een toprestaurant!
Heel goed eten, chique. En wat voel je direct thuis bij deze mensen!
Hebben ons met hun busje weer afgezet bij onze accommodatie.

connys, Owner van Conny's Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2016

Bedankt voor jullie bezoek aan ons restaurant. Wijj waarderen de review en bedanken u ervoor. Misschien tot een volgende keer.

11 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke locatie met gevarieerd aanbod van alle keukens. Geweldig vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een goede, aanvaardbare prijs. We komen zeker terug

Bedankt voor de beoordeling. Wij zijn hier erg blij mee. Fijn te lezen dat u het naar uw zin hebt gehad. Tot een volgende keer hopelijk.

11 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuke, rustige locatie aan de oostrand van de stad met gevarieerde kaart en tal van mogelijkheden van ontbijt, lunch tot diner. Eerlijke prijzen voor heerlijke gerechten en hartelijke bediening.

Bedankt voor de review. Wij zijn blij dat u een gezellige avond hebt gehad.

3 mei 2016 beoordeeld

Vanwege de goede ervaringen hebben we weer het 4-gangen surprise menu genomen. Rekening wordt gehouden met voorkeur voor vis of vlees. Ook nu werden ons weer delicatessen gepresenteerd. Zowel de vis- als vleesgerechten waren weer voortreffelijk. De ambiance is goed. De bediening is professioneel doch niet formeel.

connys, Owner van Conny's Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016

Hallo Jan & Henk.
Bedankt weer voor de leuke beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs.
Het is voor ons altijd een uitdaging om jullie een ander surprise menu aan te bieden, omdat jullie dit al zo vaak hebben besteld.
Bedankt en hopelijk kunnen we binnenkort weer een uitdaging aangaan

Reizigers die Conny's Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Conny's Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!