Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 221 per nacht.

HotelsClick
  • Inclusief ontbijt
getaroom.com
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 304 per nacht.

30 november 2017 beoordeeld

Tui Blue Palm Garden is een gezellig, kleinschalig hotel aan een mooi en proper strand.
Hat personeel is er zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Hier krijg je service op maat!
De kamers zijn ruim en netjes gepoetst, voorzien van alle luxe die je kan verwachten. Over het eten valt niet te redetwisten: lekker, afgewisseld en van de beste kwaliteit.
Geen twijfel mogelijk: Palm Garden is als het ware een verborgen paradijs?

Kamertip: Alle kamers zijn rustig gelegen.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Mehmet C, Genel Müdür van TUI BLUE Palm Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

Beste Wako1946 :)

Heel erg bedankt voor uw verblijf in TUI BLUE Palm Garden.

We zijn heel blij om te zien hoe blij je bent.

We hopen u ook in 2018 Summer Season te mogen verwelkomen.

Laat het ons weten als je een wens hebt :)

21 oktober 2017 beoordeeld

Dit hotel is een top hotel om met wat kleinere kinderen op vakantie te gaan. De hele gedachte achter dit hotel is nagedacht dat er kleine kinderen rondlopen. Zo is er een klein groente tuintje om de kinderen te laten zien waar het eten vandaan komt en plukken en proeven toe gestaan. De diverse soorten bomen en struiken is er een bordje bijgeplaatst wat voor soort boom of struik het is (let wel ff vertalen wat het staat niet in het Nederlands). Voor wat betreft het eten heb ik eigenlijk geen woorden voor een all inclusive hotel is het geweldig, als je bezig bent met afvallen zou ik het maar een weekje uitstellen. Het enige nadeel van dit hotel is dat het een kiessel strand heeft, dus dat loopt niet echt lekker. De zee was prima. In het kort kan ik zeggen dat ik met mijn vrouw, dochter en kleindochter een geweldige week heb gehad. En bij het verlaten van het hotel met de bus werden we door zeker 5 personeels leden uitgezwaaid, en nee niet omdat wij ons zo misdragen hadden.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Mehmet C, Genel Müdür van TUI BLUE Palm Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2017

Beste Marco,

Hartelijk dank voor het verblijf bij ons :)

Bedankt ook voor uw beoordeling en aanbeveling

We zijn blij dat u van uw verblijf genoten hebt

We hopen dat je review ons zal helpen om meer gasten uit Holland te krijgen :)

Je bent altijd welkom

20 september 2017 beoordeeld

We zijn met het gezin al meerdere keren naar Turkije geweest, maar nog nooit hebben we zo een super hotel gehad. Hier wordt je niet als nummer behandeld maar als gast, het ontvangst is geen saaie check-in, maar een persoonlijke welkom voorzien van een volledige uitleg over alle faciliteiten.
Het hotel is super netjes onderhouden, de tuinen en paden liggen er allemaal mooi verzorgd bij.
Het eten, je waant je niet in een turkse grootkeuken zoals in de meeste hotels. Het is allemaal met zorg bereid, elke dag andere keuzes, afgewerkte bordjes, lekkere desserts, ...
Wie rust zoekt, maar toch een hotel wil met net genoeg animatie is hier aan het juiste adres. Geen grootste animatieteams die je van je stoel afroepen gedurende de dag, geen groots opgezette shows elke avond.
Wel, een animatieteam dat de kids entertaint zonder dat de ouders constant gestoord worden. allerhande sportactiviteiten voor de volwassenen, maar ook hier, niet storend voor de gasten die in rust willen ontspannen.
's avonds kan je genieten van een live band of een show, elke dag iets anders, maar niet overdreven grootst.
Het volledige domein wordt beheerd met strenge kwaliteitseisen, dat merk je in alles dat ze doen. zwembaden worden regelmatig gecontroleerd, we hebben twee keer gehad dat er een 'ongelukje' in het kinderzwembad was gebeurd. Dit wordt dan onmiddellijk afgesloten en volledig gereinigd. Valt er iets, is er iets vuil, dan staat de kuisploeg er binnen de paar minuten.
Het lijkt of het hotel dit jaar pas open gegaan is, alles netjes geschilderd en ingericht, terwijl het toch al een aantal jaren meedraait.
Kortom, het plaatje klopt! We hebben een super vakantie gehad, zijn behandelt als echte gasten!! Dit hotel is er eentje om te onthouden.

Kamertip: Elke kamer is even goed gelegen
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
Mehmet C, Genel Müdür van TUI BLUE Palm Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Dear katesZ2358UZ :)

Hartelijk dank voor het verblijf bij ons.

Ik ben erg blij dat we je favoriete hotel in Turkije zijn :)

Alles wat je schreef is juist, we behandelen onze gasten, want ze zijn onze echte gasten thuis :)

Bedankt voor al die details. Ik weet zeker, veel toekomstige gasten zullen ons hotel aanraden dankzij uw recensie :)

We hopen je nog een keer te zien :)

18 september 2017 beoordeeld

Het is reeds de vijfde keer dat we hier verbleven. Prachtig hotel, zeer goed verzorgd en proper.
Management is uitstekend. Niets op aan te merken. Personeel supervriendelijk en attent.
Mooie kamer, iedere dag degelijk gepoetst. Aan het zwembad en aan het strand is er zeer steeds plaats, je hoeft niet om 7 uur op te staan om je handdoek te leggen, zelfs indien je namiddag aankomt is er nog voldoende plaats. Eten is uitstekend. Heerlijk zelf gebakken brood s 'morgens. Vers fruitsap, werkelijk niets ontbreekt.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Mehmet C, Genel Müdür van TUI BLUE Palm Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

Beste Joseph,

Hartelijk dank voor het verblijf bij ons voor de 5e keer :)))

We waarderen het erg. Inderdaad bedankt.

We zijn blij om te zien hoe gelukkig je bent.

Ik kijk ernaar uit jullie weer te zien.

18 september 2017 beoordeeld

Zeer professioneel animatieteam. JJ, Suart, Alona etc. dank voor dat wij ons hier thuis hebben gevoelt. Alles is gebaseerd op Blue fit. Top! Eten zeer uitgebreid, voor ons te uitgebreid. Vers en vele soorten brood, echte honing met honingraad, vitaminebar. Hospitality staat hoog in het vaandel. Klein minpuntje: security aan strandzijde kan proactiever. Kinderen van naastgelegen resort Nena waren op onze resort en zaten andere kinderen te plagen. Wij hebben daar iets van gezegd en begonnen ze met stenen te gooien. We hebben een melding gemaakt bij de security en deze zegt niets te hebben gezien. Ook de Lifeguard liet het afweten. Veiligheid is een belangrijk onderwerp! Tevens is er gratis handdoek service. Personeel in de bediening en receptie zeer verzorgd, vriendelijk en professioneel. Aan de naambordjes kun je zien welke talen ze spreken!

Kamertip: Kamer is zeer persoonlijk. De ene kamer zit dichter bij de receptie en de andere dichter bij het strand. Het is wel een behoorlijke resort.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Geachte heer,

Hartelijk dank voor het verblijf bij ons.

We zijn erg blij dat u van ons hotel genoten bent.

U kunt er zeker van zijn dat ik voor uw veiligheidsprobleem op het strand zorg. Ik spreek met onze Security Manager.

Ik kijk ernaar uit om u ook volgend jaar te zien

General Manager