Google
vanaf US$ 22,74
vanaf US$ 15,35
vanaf US$ 45,48
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk om een keer gezien te hebben. Veel kraampjes, dus behoorlijk toeristisch. Entree was maar 1 euro, 6 Lira. Mijn zoontje van 9 was gratis. Waterstand was lager dan normaal, maar dat mocht de pret niet drukken.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Manavgat watervallen zijn wel leuk voor een kort bezoek. Meer dan 1 uur zal je er niet besteden. Voor de entree (6 lira) hoef je het niet te laten. Het viel ons een beetje tegen

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 6 juni 2019

De "watervallen" zijn gewoon een niveauvershil van een halve meter. Bij droogte is de betonnen muur waar het water over stroomt duidelijk te zien. Gelukkig zijn er nog wat kraampjes waar je kan flaneren om de tijd te doden.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

De Turken waren zo aan het opscheppen over hun waterval. Tjonge wat een teleurstelling. Echt de moeite niet om naartoe te gaan. Dat hebben we in de Ardennen ook hoor

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019

Een beetje zoals COO. en iets meer zoals de RIjnwaterval. Steeds mooi om te zien. Aan de big splash plek betaal je inkom en meander je eerst door allerhande toeristensprullariastalletjes. Waterstand was hoog waardoor je echt "in" het water kon gaan staan op sommige uitkijkplekken.

Datum van activiteit: mei 2019