28 november 2015 beoordeeld

ik ben hier meerdere malen geweest en vind het een aarader. gezellige sfeer, lekker eten, alles goed geregeld, behoorlijk schoon en vriendelijk personeel. Wel zie ik een wat afnemende trend in de loop van de jaren helaas.

• Verbleef: december 2014, reisde met vrienden
11 juni 2015 beoordeeld

Dit is een mooi hotel en geschikt voor alle leeftijden. Gebouwd in Amsterdam se stijl, en volendamse huisjes. Het eten is zeer goed en gevarieerd. Het personeel is van hoog tot laag lief en behulpzaam. Er is een recreatie team, hollands , dat je goed bezig houdt. Ook de kleine gasten worden leuk bezig gehouden.
Dit hotel is echt aan te raden . In dit hotel ben ik al 7 x geweest.

Kamertip: De kamers met uitzicht op het zwembad , hebben het mooiste uitzicht. Dit hotel is ook geschikt voor gehandicapten.
  • Verbleef: juli 2014, reisde alleen
28 april 2015 beoordeeld

Fantastisch hotel met een uniek karakter. Waan je echt in Nederland , met molens en grachtenhuizen. Het zwembad bevind zich in de Amsterdamse grachten.
Kamers zijn superschoon, personeel heel vriendelijk en Nederlands sprekend. Eten is uitgebreid maar soms wat koud. Ook de luch en snacks zijn bijzonder goed en ruim van keuze. Voor gezinnen een echte aanrader !
De animatie is zowel overdag als s'avonds zeer goed. Leuke kroeg en winkels aanwezig op het resort

Kamertip: Kamers op de bovenste etage zijn erg warm vanwege plat dak.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met familie
20 juli 2014 beoordeeld

Wij hebben hier niet gelogeerd maar verbleven in een ander hotel in Kemer. Omdat dat Orange County qua uitstraling steeds je aandacht blijft trekken hebben wij gevraagd of wij toch heel even
binnen mochten kijken. Dat mocht en dan krijg je een visitor card mee en wordt in de receptie meteen opgevangen door een hostess voor een heel korte indruk van Orange County.
Bijna alles aan Orange County refereert aan Amsterdam, Volendam en Nederland maar dan wel helemaal 'brand-new' en in een exotische omgeving. Het is een aparte ervaring om in de lobby
van dit hotel tegen een bijna evengrote Nachtwacht aan te lopen. Men laat U naar onze ervaring graag even kennismaken met een stukje dit aparte hotel.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
31 juli 2013 beoordeeld

Ik heb een fantastisch verblijf gehad bij Orange County want alles was zeer naar wens. Ik ben hier naar toe gegaan met mijn gezin en ieder had zijn of haar eigen wens. Het is geen hotel als ieder ander hotel maar heel speciaal. Elk avond is er een ander concept en de miniclub heeft echt fantastisch gezorgd voor mijn kinderen. Mijn kinderen hadden het hier super naar hun zin dat ze aan het einde van de vakantie niet eens naar huis wouden gaan. Het eten is smakelijk, sfeer is perfect. Ondanks dat het hotel zo druk is, is het hotel echt schoon. Onze kamer werd ook elke dag netjes schoongemaakt waar we heel blij mee waren. Er zijn gezinnen in dit hotel, maar ook jongeren. Ieder heeft hier zijn eigen wil en dat is nou het leuke eraan! Zwembad is ook super groot!! Echt een aanraader dit !!!!

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie