Orange County Resort Hotel Kemer
US$ 1.087
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 432 per nacht.

Rixos Sungate(Beldibi)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 419 per nacht.

MARTI Myra(Tekirova)
Priceline
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 214 per nacht.

Rixos Beldibi(Beldibi)
Orbitz.com
getaroom.com
28 april 2015 beoordeeld

Fantastisch hotel met een uniek karakter. Waan je echt in Nederland , met molens en grachtenhuizen. Het zwembad bevind zich in de Amsterdamse grachten.
Kamers zijn superschoon, personeel heel vriendelijk en Nederlands sprekend. Eten is uitgebreid maar soms wat koud. Ook de luch en snacks zijn bijzonder goed en ruim van keuze. Voor gezinnen een echte aanrader !
De animatie is zowel overdag als s'avonds zeer goed. Leuke kroeg en winkels aanwezig op het resort

Kamertip: Kamers op de bovenste etage zijn erg warm vanwege plat dak.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met familie
20 juli 2014 beoordeeld

Wij hebben hier niet gelogeerd maar verbleven in een ander hotel in Kemer. Omdat dat Orange County qua uitstraling steeds je aandacht blijft trekken hebben wij gevraagd of wij toch heel even
binnen mochten kijken. Dat mocht en dan krijg je een visitor card mee en wordt in de receptie meteen opgevangen door een hostess voor een heel korte indruk van Orange County.
Bijna alles aan Orange County refereert aan Amsterdam, Volendam en Nederland maar dan wel helemaal 'brand-new' en in een exotische omgeving. Het is een aparte ervaring om in de lobby
van dit hotel tegen een bijna evengrote Nachtwacht aan te lopen. Men laat U naar onze ervaring graag even kennismaken met een stukje dit aparte hotel.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
31 juli 2013 beoordeeld

Ik heb een fantastisch verblijf gehad bij Orange County want alles was zeer naar wens. Ik ben hier naar toe gegaan met mijn gezin en ieder had zijn of haar eigen wens. Het is geen hotel als ieder ander hotel maar heel speciaal. Elk avond is er een ander concept en de miniclub heeft echt fantastisch gezorgd voor mijn kinderen. Mijn kinderen hadden het hier super naar hun zin dat ze aan het einde van de vakantie niet eens naar huis wouden gaan. Het eten is smakelijk, sfeer is perfect. Ondanks dat het hotel zo druk is, is het hotel echt schoon. Onze kamer werd ook elke dag netjes schoongemaakt waar we heel blij mee waren. Er zijn gezinnen in dit hotel, maar ook jongeren. Ieder heeft hier zijn eigen wil en dat is nou het leuke eraan! Zwembad is ook super groot!! Echt een aanraader dit !!!!

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
12 juli 2013 beoordeeld

We zijn al 8 maal. Naar Turkije geweest en 2 maal naar orange conty , je hebt er alles wat je kunt dromen,we zijn zeer tevreden en gaan zeker terug,ik heb daar ook een jeepsafari gedaan in de bergen,allemaal naar kleine dorpjes,was meegenomen.het jaar daarvoor ben ik door een stoel gevallen,ik kan je zeggen dat alle maar dan alle stoelen vernieuwd zijn,ook zijn er trappen bijgekomen in de zwembaden ipv ladders,voor senioren en medioren is dat perfect,met kinderen is het schitterend,ze hebben daar alles,glijbanen en watervallen,een speciaal zwembad voor kleine kinderen,en waar er ruim plaats is voor de ouders,met koffie of frisdrank à volonte' en ijskreem,koekjes en zelf frieten van 's!morgenster vroeg,ik kan een boek schrijven.stop.

Kamertip: Bestel altijd een kamer met zicht op de vier zwembaden
  • Verbleef: mei 2013, reisde met familie
29 januari 2013 beoordeeld

In november in de orange county resort geweest, niet te druk, en al was alles niet meer open, toch nog een hele uitgebreide ultra all inclusive.
Het is echt alsof je thuis aankomt in via het station,perfect strand,en stijger , mooi zwembad en lekker eten.

• Verbleef: november 2012, reisde met vrienden