Orange County Resort Hotel Kemer
Rixos Sungate(Beldibi)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 437 per nacht.

Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 316 per nacht.

Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 424 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 232 per nacht.

Rixos Beldibi(Beldibi)
MARTI Myra(Tekirova)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

TripAdvisor
29 januari 2013 beoordeeld

In november in de orange county resort geweest, niet te druk, en al was alles niet meer open, toch nog een hele uitgebreide ultra all inclusive.
Het is echt alsof je thuis aankomt in via het station,perfect strand,en stijger , mooi zwembad en lekker eten.

• Verbleef: november 2012, reisde met vrienden
10 november 2012 beoordeeld

we wisten niet wat we er van verwachten konden, maar het overtrof alle verwachting.Wij zijn er in juni geweest, dus niet over druk. en we hebben het er zeer fijn gehad.de kamer was mooi,schoon en elke dag schoongemaakt beddengoed om de dag .het eten was goed ,en voldoende keus ,de animatie, overdag en s,avonds was super ,erg mooi.kortom een aanrader vonden wij

Kamertip: kamer met balkon aan ,aan zwembad kant
  • Verbleef: juni 2012, reisde met familie
30 augustus 2012 beoordeeld

Ik had dit jaar de kaas,nutella en de tubes mayonaise thuis gelaten want dat zal er vast wel zijn in een Oranje Stad. Maar helaas geen stukje/plakje kaas te vinden,geen .kinderbeleg of mini pakjes hagelslak,pindakaas etc. Wij kwamen pas om 23.15 aan en dan lust je wel wat maar dat viel tegen want er was van alles niets. Ook was er niemand die nederlands sprak wel bizar voor een nederlands opgezet consept. Ik vind dat wel een vereiste als je daar werkt.Als je hier in nederland een turkse toko begint wil je toch ook turks praten? De kamer was niet voor 4 personen geschikt, maar daar zit je weinig. Om 1.30 waren er nog geen bedden voor de kinderen. Paniek in de tent wel 2 bedden na een hoop gedoe maar geen beddengoed. Het balkonnetje was ook zeuren want het was te klein om er te zitten en nat wasgoed op te hangen. Voor mijn dochter van net 4 was het zelfs gevaarlijk want ze kon zo door het hekwerk heen vallen. De minibar was keurig en je mocht alles gebruiken (gratis) In de la lag van alles en nog wat zoals tandenborstel+ t.pasta,scheersetje,oorstokjes,wattenschijfjes,tissues enz enz waar je gebruik van kon maken alleen als het opwas werd het niet vervangen en moest je er eindeloos om zeuren.De kidsclub zag er leuk uit en mijn dochter wou er graag heen maar de ruschische dames spraken amper engels waardoor mijn dochter er niets van begreep. Jammer dat was ook al een domper.De deur van onze hotelkamer stond geregeld open nadat ze hadden schoongemaakt. Even beter dichttrekken had beter geweest. Het schepijs was er in 2 kleuren want de rest was elke dag op ook al was je de eerste. Exit zei de geirriteerde jongen achter het ijskraampje steeds. Het eten was prima alleen jammer dat het fruit altijd kneppelhard was. De ijsjes bij het winkeltje waren gillend duur 3 euro 50. De russen waren erg brutaal en schepte nog even voor jou neus de laatste patatjes weg!! De schuifdeuren waren niet berekent op kinderen dus die gingen elke dicht op het moment dat hun er door wilde met als gevolg 1 blauw oog en het andere kind een bloedende teen. Mijn dochter werd te pas en te onpas opgepakt,gekuffeld en gezoend. Elke dag werden er wel foto's van haar gemaakt die 8 euro per stuk kosten!!!A la card was helemaal niet te eten ook al deed het personeel erg zijn best.We gingen 1 avond nederlands eten maar er was heel weinig nederlands. Mijn dochter wou zo graag een frikadel, maar helaas die waren er niet net zoals de bitterballen die geeneens vlees hadden. De shows s'avonds waren wel mooi. De koffie was goed. Het zwemwater was schoon en het zeewater was mooi helder. Een nederlands snoepwinkeltje en of snackbar zal het daar heel goed doen denk ik. Het weer was elke dag heerlijk en de bedjes waren ook voldoende. De informatie over de vluchttijden heeft niemand daar gevonden,wel hingen ze er nog van Maart en April dit jaar. Leuke vakantie gehad maar geen 5 sterren waard. Volgend jaar maar weer naar griekenland.

Kamertip: Neem een balkon aan de zwembadkant anders kijk je op oude troep.Voor 260 euro meer hadden we iets meer luxe dus t.v groter en iets grotere kamer.
  • Verbleef: augustus 2012, reisde met familie
10 juli 2011 beoordeeld

Zijn net terug van ons 9-daags avontuur:-) Door alle slechte recensies die we op voorhand hadden gelezen, waren we een beetje bang dat de reis en het verblijf een ramp zou worden, maar het tegenovergestelde bleek waar. De heenreis ging prima, vliegtuig was niet vies, bemanning niet onvriendelijk. Beetje krap misschien, maar niet enorm onprettig. Transfer verliep soepel. Tja de reisstijl in Turkije is wel even anders dan in Nederland. Aankomst hotel was prettig. Personeel was gedienstig en vriendelijk. In onze kamer aangekomen bleek dat de kinderbedden nog moesten worden opgemaakt, maar dat werd direct verholpen. De kamer was prima, erg schoon. In tegenstelling tot veel reviews was de airco wel zelf te regelen en we hoorden van andere Nederlanders dat zij ook die ervaring hadden. Eten in de Wereld was buitengewoon goed. In drie gedeeltes van het restaurant werd er eten geserveerd. Een gedeelte was voor zoetigheden en fruit, een ander voor koude hapjes en salades en het grootste gedeelte voor warm eten. Enorm veel keus! Elke dag wisselend. Werd als een gek bijgevuld door inderdaad de enorm opscheppende Russen, die er massaal aanwezig zijn. Taart was wel snel op en de coupes ook. Heb een keer meegemaakt dat een man, volgens mij een Turk, alle coupes meenam. Kinderbad is ideaal gelegen bij de MiniClub, waar Annelies als Nederlandse de leiding heeft en ook oppas biedt. Overal vind je verschillende drankautomaten en koelkasten vol water. Falafels 1 en 2 gaan 's middags open en bieden hamburgers, hotdogs, (vreemde) poffertjes, salade, pasta en pizza. Vlakbij een ijsstand voor de kinderen. Daarnaast kun je ala carte gaan eten. De Mexicaan viel erg tegen en is met kinderen niet te doen, veel te heet. De Italiaan is daarentegen prima. Omdat we de Wereld prima vonden, hebben we verder nergens geboekt. De zee is ook vreselijk mooi en helder, de stenen zijn voor kinderen enorm leuk. Over het algemeen vonden we de bediening erg vriendelijk en behulpzaam, op een enkele pizzabakker na. Russen zijn vreemde gasten, maar als je er niet op let, verpest het je vakantie niet. Een keer ben ik na zoveel keer voordringen boos geworden, en er wat van gezegd. Maar die gasten reageren nergens op. Heeft dus geen zin. Al met al prima ervaring in Orange County en met Corendon.

Tips: boek geen bootexcursie via GinzaTravel, maak voor een kappersbezoek eerst een prijsafspraak, betaal niet meer dan 20 lire voor een buikdanseresoutfit voor de kids. Eet geen bitterballen, deze zijn alleen maar van deeg gemaakt. Betaal niet meer dan 4 euro of 10 lire voor een taxirit naar Kemer centrum. Koop niet bij de eerste de beste parfumzaak. Er komen er nog veel meer verder in het centrum met betere prijzen. Ding overal af. Koop zoveel mogelijk badderdingen in de supermarkten, fixed en betere prijzen.

• Verbleef: juli 2011, reisde met familie
16 mei 2011 beoordeeld

We werden heel rommelig ontvangen. Veel irritatie bij het receptie-personeel. Kamers niet op tijd klaar. Eerst effe klagen:
Het beloofde Nederlandse sfeertje uitte zich alleen in de opzet van de accomodatie maar niet in de sfeer. 80 % Russen en Russisch gerichte animatie. Als Nederlander sta je achteraan. Je zou juist andersom verwachten in zo'n Hollandse opzet. 1 bar had Nederlandse muziek op de achtergrond. Jammer als je juist hiervoor hebt gekozen. Waar waren ook de haringen, hamburgers en kroketten. Niets van dit alles helaas.
Het was ook duidelijk dat het seizoen nog maar net begonnen was en het onderhoud nog volop aan de gang. Houten pier nog niet klaar, we mochten er een paar keer niet op. Aan gezien het kleine kiezelstrand niet voldoende was konden we wel bij het zwembad zitten. Veel klusjemannen bezig. We misten een tuin waar activiteiten georganiseerd kunnen worden en het volleyballen op het strand.
Verder nette en schone kamers. Lekkere ligbedden en goed eten (niet zo veel variatie) de hele dag door. Alles naast ons neergelegd hebben we een hele leuke vakantie gehad, want je moet het tenslotte toch zelf doen! Er waren nog genoeg mogelijkheden om ons te vermaken met watersportactiviteiten. Daar moesten we wel een behoorlijke prijs voor betalen. Niet belangrijk, we hebben er veel lol mee gehad!

Kamertip: Van tevoren goed aangeven wat je wensen zijn!
  • Verbleef: mei 2011, reisde met familie