Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Kemer
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.541)
Beoordelingen filteren
1.541 resultaten
Waardering van reizigers
1.152
155
124
53
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.152
155
124
53
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 1.541 beoordelingen
Beoordeeld op 2 september 2019

Crystal Aura hotel is een erg goed hotel waar de animatie ontzettend hun best doen om je vakantie tot een succes te maken. Eten is erg lekker en genoeg variatie. Kemer stad is op loopafstand en er zijn genoeg winkels te vinden om een avond door te brengen. Clubs in Kemer zijn ook zeker de moeite waard om met de animatie heen te gaan! Een hotel dat is aan te raden voor stellen, gezinnen etc

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Kelley A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bahmetoglu, Genel Müdür van Crystal Aura Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Dear guest,

First of all we would like to thank you for taking the time to write a review about Crystal Aura Beach Resort & Spa.
We are happy to know that you enjoyed your holiday in our hotel.

As Crystal Aura Beach Resort & Spa, our main goal is to improve the quality of our service with each passing day. As a management, we believe that your valuable opinion, criticism and suggestions will make a positive contribution to our work.

It was a pleasure for us to welcome you. We hope to see you among our guests again!

Best regards,
Bülent Ahmetoğlu
General Manager
Crystal Aura Beach Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Lekker eten, goede service en mijn complimenten aan het animatie team. Goede locatie met nette kamers en goede zwembaden. Kortom, wij hebben genoten van onze vakantie en ik zou dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Mylene P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bahmetoglu, Genel Müdür van Crystal Aura Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Mylene,

First of all we would like to thank you for taking the time to write a review about Crystal Aura Beach Resort & Spa.
We are happy to know that you enjoyed your holiday in our hotel.

As Crystal Aura Beach Resort & Spa, our main goal is to improve the quality of our service with each passing day. As a management, we believe that your valuable opinion, criticism and suggestions will make a positive contribution to our work.

It was a pleasure for us to welcome you. We hope to see you among our guests again!

Best regards,
Bülent Ahmetoğlu
General Manager
Crystal Aura Beach Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Mijn complimenten voor het animatie team. Speciaal Deniz van het animatie team is bijzonder goede gast. Hij is altijd vrolijk en helpt je waar nodig. Het eten en de service in het hotel is goed. Top service.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Maarten d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bahmetoglu, Genel Müdür van Crystal Aura Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Maarten,

First of all we would like to thank you for taking the time to write a review about Crystal Aura Beach Resort & Spa.
We are happy to know that you enjoyed your holiday in our hotel.

As Crystal Aura Beach Resort & Spa, our main goal is to improve the quality of our service with each passing day. As a management, we believe that your valuable opinion, criticism and suggestions will make a positive contribution to our work.

It was a pleasure for us to welcome you. We hope to see you among our guests again!

Best regards,
Bülent Ahmetoğlu
General Manager
Crystal Aura Beach Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2019 via mobiele applicatie

Eerste indruk was goed, kamer netjes en verzorgd met prachtig uitzicht over de zee en ook het eten vond ik prima. Zeer veel variatie in groenten en fruit en Turkse avond was top, lekkere lokale gerechten. Echter was die avond de enige avond dat je “Turkse” sfeer kon proeven. Animators waren vooral Russisch of Oekraïens en spraken geen Engels?!?!
We hadden dit hotel geboekt vanwege goede reviews kinderanimatie echter de kidsclub is tot 12 jaar veel te kinderachtig vr kinderen vanaf 9 jaar. Met gewone animatie mocht hij eerst niet mee doen! Op een gegeven moment was er een opblaas waterattractie waar hij zijn zinnen op had gezet. Mochten alleen volwassenen erop?!?! Kinderen mochten er hooguit 5min op en klaar. Bij de receptie melding van gemaakt want mijn zoon was zwaar ontgoocheld. Ik moet zeggen dat de klacht serieus werd genomen en “Deniz” ,een Turkse animator die als enige wel Engels sprak, is persoonlijk naar ons toe gekomen en heeft erg zijn best gedaan om alsnog mijn zoon overal bij te betrekken! Echt super van hem! Personeel werkt ontzettend hard! Petje af voor de “oudere” man die ik alle dagen van ‘s ochtends tot ‘s avonds bij het zwembad zag om alles schoon te houden! Niet makkelijk met al de toeristen die nergens naar kijken! Bij de snackbar aan het zwembad werkte ook een dame super hard maar helaas kon zij het niet meer opbrengen om nog vriendelijk te zijn! Begrijpelijk gezien sommigen het eten al pakten terwijl ze nog niet klaar was met voorbereiden maar altijd bleef ik vriendelijk en sprak ik met “2 woorden”. Op een gegeven moment wilde mijn zoon 5min voor sluitingstijd nog een ijsje en kreeg als antwoord: “finish, go away” en zo’n “oprot handgebaar” erbij. Jammer want Ik heb Turkije altijd ervaren als een gastvrij land alleen wordt Kemer bedolven onder Oost Europeaanse toeristen waardoor alles ook in het Russisch wordt geadverteerd en je wordt in het Russisch aangesproken?! Ook in dit hotel! Als ik dat had gewild, was ik wel naar Oost Europa op vakantie gegaan!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank vejoke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bahmetoglu, Genel Müdür van Crystal Aura Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for letting us know about your stay at Crystal Aura Beach Resort & Spa and for spending your precious time with us.

Your feedback is important to us as it gives us an opportunity to re-evaluate our services and gives us scopes for further perfection. We are re-creating our way with your valuable comments and suggestions. As main policy, our aim is to ensure that expectations of each Guest are met and exceeded, and we are deeply sorry that certain areas of the hotel did not meet your expectations.

We assure that relevant feedback was shared with our department managers and whole related departments, corrective measures will be taken in the appropriate time in order to avoid comments of this nature in the future.


We value you as our Guest and do hope to make amends and welcome you on your future visits to Antalya.

Best Regards
Bülent Ahmetoğlu
General Manager
Crystal Aura Beach Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

Allesbehalve een 5* hotel!
Om middernacht toegekomen in het hotel, samen met een gezin (3 volwassenen). Werden al dadelijk in het Russisch aangesproken wat allesbehalve een klantvriendelijk onthaal is naar mijn mening. Na een half uur te hebben gewacht op personeel dat ons naar de kamer bracht, zijn we maar zelf aan onze zoektocht begonnen. Het gezin heeft drie kwartier moeten wachten!!

Kamer proper, alhoewel beschimmelde siliconen in de badkamer ( herinner u 5*!)
In een groot hotel verwacht je een enorme drukte in de restaurants,geen probleem. Maar dan verwacht je eveneens bedrijvig personeel dat adequaat werkt! Tafels worden NIET afgekuist en slechts half terug gedekt. Beeldt u dan nog in dat 3/4 van de gasten van Russische afkomst zijn, dan hoef ik u er geen tekening bij te maken.
Rust vind je er niet: van 's morgens 10u tot 17u extreem luide muziek rond het zwembad, tot op het strand.
Wat betreft het strand: als je graag als sardientjes naast elkaar gestapeld ligt...allen daarheen zou ik zeggen, maar veel geluk want alles is 7u al gereserveerd met de nodige handdoeken.

GEEN bestseller dus.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Mieke L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KILITHOSPITALIT... G, Genel Müdür van Crystal Aura Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018
Google-vertaling

Dear Mieke,

Thank you for letting us knows about your stay at Crystal Aura Beach Resort & Spa by sharing your precious time with us.

Your feedback is important to us as it gives us an opportunity to re-evaluate our services and gives us scopes for further perfection. We are re-creating our way with your valuable comments and suggestions. As main policy, our aim is to ensure that expectations of each Guest are met and exceeded, and we are deeply sorry that certain areas of the hotel did not meet your expectations.

We assure that relevant feedback was shared with our department managers and whole related departments, such that the corrective measures will be taken in the appropriate time in order to avoid comments of this nature in the future.

We value you as our Guest and do hope to make amends and welcome you on your future visits to Antalya.

Best Regards
Bülent Ahmetoğlu
General Manager
Crystal Aura Beach Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken