1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al voor de 4de keer naar dit hotel en komen in september weer terug. Goed animatieteam (Batuhan, Umut, Fatih en Berkan maken altijd een praatje). Hilal van de guestrelations is ook vriendelijk en bereid om te helpen. Het eten is goed, uitgebreid. De kamers zijn ruim en schoon. De wifi werkt enkel niet zo goed overal.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Beste Kimberly D,

Altijd leuk om iets te lezen van onze ‘stam’-gasten!

Goed om te horen dat het u ook deze keer weer goed is bevallen en hopelijk tot gauw!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een super hotel mooie kamers wat ik daar mis is een waterkoker voor koffie en thee te zetten tussen door verder net hotel mooie zwembaden vriendelijk personeel als je ze met respect behandeld en dat doen de vervelende Russen niet het hotel is voor 85 procent Russen en die zijn asociaal dat is jammer echt vervelend volk denk dat er daar door hoop Nederlanders weg blijven ik ga ook de volgende keer weer naar hotel waar niet veel russen zitten verder geen klachten hoor eten is ook super goed je komt niets te kort

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2018

Beste Diana K,

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De vakantie was echt top.. goed uitgerust. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, ruime keus eten en mooie tuin. Alles was perfect maar de aanwezigheid van de vele russen was echt minder. Ze gedragen zich arrogant, zijn chagerijnig en voelen zich God in Frankrijk. Geen enkele waardering voor het personeel dat allemaal Russisch spreekt omdat die gasten het vertikken om een andere taal te spreken. Soms vraag je je af of je in Turkije of in Rusland bent.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beste Stefanie B,

26 april 2018 beoordeeld

Heerlijke Vakantie gehad van 11 april tot 25 april.
voor de zevende keer in dit hotel geweest,
Alles is goed geregeld. goede kamer. prachtig resort in mooi park en direct aan zee.
heerlijk eten met veel variatie.
heel aardig personeel
Iedere dag boccia gespeeld onder leiding van onze gezellige en vrolijke Tanem mine
Weinig mensen uit Nederland, Belgie en Duitsland, veel mensen uit Rusland.

Kamertip: hoofdgebouw hogere kamers uitzicht op zee
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Beste Hendrik H,

Met vriendelijke groeten,

Limak Limra Hotel Management.

13 april 2018 beoordeeld

Ontvangst was vriendelijk en uiterst aangenaam , familiaal ! Mooi verzorgde kamer met alle accommodatie aanwezig ! Elke dag degelijk gepoetst en mooi verzorgd. Het eten is zeer gevarieerd en voor elk wat wils ..... . Wat beter kan is het animatieteam dat er jaren op achteruit gaat . Het hotel is uitgerust met alle accommodatie , voor ieder wat wils ..... ! Avondplanning met activiteiten allerhande .
Speciale dank aan GR : Enver , Hilal , Apher , Maria ....
Ook dank aan receptionist Emre , barman özman , Hüsein Akbulut , Sadullah Ildirim , Serkan Aydin , Alparslan özzalp , Nikan , Hüsein , and many many more .....

Kamertip: Wie van natuur houdt , neem een kamer in de tuin , aricandagebouw of tuin .
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Limak_Limra, Halkla İlişkiler Müdürü van Limak Limra Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2018

Dear Bruno H,

First of all we would like to thank for choosing Limak Limra for your holiday. Also we thank you for taking your valuable time to inform us about your experiences in Limra Hotel. We need to hear from our guests as their comments are vital for us to improve ourselves.

Your kind comments will improve our service. We hope to serve you again.

With kind regards,