5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi en vooral heel proper hotel. Zowel in de inkom, kamer, tuin en zwembadgedeelte wordt constant gekuist. Geen kruimel blijft hier liggen. Mooie grote kamer wel jammer dat ze niet alle een balkon hebben. Wij hadden een frans balkon dus enkel het raam kon volledig open. Maar hoe vaak ben je op de kamer... Lekker eten goed gevarieerd en super bediening. De obers allen met big smile. Görkhan... bedankt ... super! Je voelt je hier welkom...

Datum van verblijf: september 2019
FameHot, G/R van Fame Residence Kemer & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Bedankt voor uw reactie over uw verblijf in ons hotel.

Ook willen we u harteliijk bedankt voor uw complimenten, deze zullen
met het gehele team gedeeldt worden.

Tot het volgende keer! Hartelijke groet,

Beoordeeld op 11 september 2019

In september 2e keer geweest. Fantastisch hotel. Erg vriendelijk en hard werkend personeel. Vooral Yilmaz is een toppertje.
Strand, zon, bergen en winkels wat wil je nog meer. Super vakantie.
Echt een aanrader.

Beste Jenny,

Bedankt voor uw reactie over uw verblijf in ons hotel.

Ook willen we u harteliijk bedankt voor uw complimenten, deze zullen met het gehele team gedeeldt worden.

Tot het volgende keer! Hartelijke groet,

Beoordeeld op 10 september 2019

Kamer was heeeeeeellll erg netjes en schoon,,eten was erg lekker en ruime keuze,was echt perfect,,de bediening was erg goed netjes en correct tegen de hotel gasten,,en niet te vergeten de service van het hotel,,daar kan ik helemaal niets van zeggen,,ik had verkeerde kamer en ze hebben alles in het werk gesteld om ons een andere kamer te bezorgen,was volgende dag geregeld,,helemaal super

Kamertip: balkon en zeezicht
Datum van verblijf: september 2019
FameHot, G/R van Fame Residence Kemer & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste JanKees,

Het is een groot genoegen te mogen lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons Fame Residence Kemer& Spa

Hartelijk dank voor uw motiverende beoordeling! Op deze manier kunnen onze toekomstige klanten beter geïnformeerd worden . Wij danken u nogmaals voor uw kostbare tijd die u heeft vrijgemaakt om uw opinie te plaatsen.Tot het volgen keer.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 5 september 2019

Voor de 1e x hier en het bevalt superrrr. Iedereen vriendelijk en spontaan om te helpen. Strand ook perfect en de kiezels zijn zeker lekker zodat er geen zand in je schoenen zit Komen hier zeker terug!!

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Echt een top hotel. Goed personeel en animatie vooral Serap. Lekker eten. Mooie kamers.
Word ook Nederlands gesproken.
Iedereen staat altijd voor je klaar als er iets is.
Ook mooie omgeving met veel winkels.
Echt 5 sterren waard.

Datum van verblijf: augustus 2019
FameHot, G/R van Fame Residence Kemer & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Heel hartelijke dankt voor uw feedback Eveline :)u bent altijd welkom:)