4 weken geleden beoordeeld

In september 2e keer geweest. Fantastisch hotel. Erg vriendelijk en hard werkend personeel. Vooral Yilmaz is een toppertje.
Strand, zon, bergen en winkels wat wil je nog meer. Super vakantie.
Echt een aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
FameHot, G/R van Fame Residence Kemer & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Jenny,

Bedankt voor uw reactie over uw verblijf in ons hotel.

Ook willen we u harteliijk bedankt voor uw complimenten, deze zullen met het gehele team gedeeldt worden.

Tot het volgende keer! Hartelijke groet,

5 weken geleden beoordeeld

Kamer was heeeeeeellll erg netjes en schoon,,eten was erg lekker en ruime keuze,was echt perfect,,de bediening was erg goed netjes en correct tegen de hotel gasten,,en niet te vergeten de service van het hotel,,daar kan ik helemaal niets van zeggen,,ik had verkeerde kamer en ze hebben alles in het werk gesteld om ons een andere kamer te bezorgen,was volgende dag geregeld,,helemaal super

Kamertip: balkon en zeezicht

Beste JanKees,

Het is een groot genoegen te mogen lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons Fame Residence Kemer& Spa

Hartelijk dank voor uw motiverende beoordeling! Op deze manier kunnen onze toekomstige klanten beter geïnformeerd worden . Wij danken u nogmaals voor uw kostbare tijd die u heeft vrijgemaakt om uw opinie te plaatsen.Tot het volgen keer.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 5 september 2019

Voor de 1e x hier en het bevalt superrrr. Iedereen vriendelijk en spontaan om te helpen. Strand ook perfect en de kiezels zijn zeker lekker zodat er geen zand in je schoenen zit Komen hier zeker terug!!

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Echt een top hotel. Goed personeel en animatie vooral Serap. Lekker eten. Mooie kamers.
Word ook Nederlands gesproken.
Iedereen staat altijd voor je klaar als er iets is.
Ook mooie omgeving met veel winkels.
Echt 5 sterren waard.

Datum van verblijf: augustus 2019
FameHot, G/R van Fame Residence Kemer & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Heel hartelijke dankt voor uw feedback Eveline :)u bent altijd welkom:)

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Het hotel ligt direct aan het strand in een rustig gedeelte van Kemer. Het gebouw is mooi en van alle gemakken voorzien. Wat direct opvalt is dat het overal erg schoon is (ook de openbare toiletten). De kamers zijn eenvoudig maar netjes en zeer schoon. Dagelijkse schoonmaak en handdoekwissel. Op verzoek ook lakenwissel. Het restaurant biedt een zeer ruime keuze en zelfs na 12 dagen verveelt het nog niet. Uitstekende service en bediening. Iedereen is vriendelijk. Ook bij het zwembad uitstekende bediening, de hele dag door. Op het strand zijn gratis bedjes in de zon of in de schaduw. Uitstekende snack- en drankservice aan het strand. Minpuntje is dat het strand bestaat uit kiezelstenen. In het gehele hotel is de service uitstekend. Een geweldige ontvangst bij de receptie, onder andere door Fatma, een uiterst vriendelijke en servicegerichte dame die in Nederland is opgegroeid en dus uitstekend Nederlands spreekt. De Spa is ook een aanrader. Heerlijke massage en Hammam behandeling voor een heel redelijke prijs. Zelfs een chocolademassage voor onze dochter van negen sloeg geweldig aan. Tenslotte de miniclub. Bijzonder aardige meiden die het heel goed met de kinderen kunnen vinden en leuke activiteiten doen, ook voor volwassenen in het zwembad.
Resumé: zeer aan te raden. Wij hebben hotels all over the world voor heel wat meer geld bezocht maar deze prijs-kwaliteit verhouding ben ik nog niet tegen gekomen. Geboekt bij Corendon.

Datum van verblijf: augustus 2019

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u heeft genomen voor het plaatsen van uw
beoordeling over ons hotel.

Het is een groot genoegen voor ons te mogen lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad in ons hotel.
En wat een motiverende reactie! Super om dit te mogen vernemen!
We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen,

Hartelijke groeten :)