Beoordeeld op 11 augustus 2019

Het was een heerlijke vakantie, mooi park maar erg afgelegen plek, ook leuk animatie voor jong en oud behalve dat er 1 man tussen zit die graag ongevraagd aan de vrouwen zit genaamd : ibrahim. Doe hier wat mee

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Wij verbleven 1 week in adinbey. Hebben een hele fijne week gehad. Overal werd er vaak schoongemaakt, alles was zeer netjes. Nette kamers, fijne zwembaden waar genoeg ligbedjes stonden. Ook aan het strand voldoende bedjes. Eigen bar/restaurant bij het strand. Hier waren ze nog wel aan het werk. Toiletten zijn nu openbaar, deze worden nog gebouwd voor privé. Shuttle bus gaat iedere 20 minuten van en naar het strand tussen 07.00 en 19.00 uur. Prima te doen.
Het eten was fantastisch! Superveel verschillende gerechten en heerlijk bereid. Cocktails, ijs, Turkse koffie zat allemaal inbegrepen bij het all inn concept, daar hoefde je niet extra voor te betalen. Wij waren met twee volwassenen en ons dochtertje van 1 jaar. Voor kinderen ook een heel fijn hotel.
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ons dochtertje kreeg volop aandacht!
Wij hebben genoten!

Datum van verblijf: juli 2019
vandaag beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2019
gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2019
aydinbeyhotels2019, Genel Müdür van Aydinbey Queen's Palace & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag

gisteren beoordeeld