25 mei 2018 beoordeeld

1 van de beste hotel waar ik al geweest ben in Turkije. Super service, ze komen zelf vragen of je iets wil drinken aan het zwembad. Heel goed zwembad. Ook eten is super. Niets negatief over dit hotel te zeggen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
20 mei 2018 beoordeeld

Leuk hotel maar er zijn betere in Lara, service aan je bedje is mooi. Het ontbijt en avond eten in het restaurant is goed en varierend alleen overdag zijn de snacks gewoon van mindere kwaliteit. Veel is koud of niet lekker of vet omdat het te lang in de warmhoudbak ligt. Daarnaast cocktails niet te drinken omdat men c kwaliteit schenkt. De ijsjes en wafels zijn goed te doen. A La Carte is geen A La Carte, je kiest namelijk niet van een kaart en krijgt gewoon maar wat voorgeschoteld wat men die dag in gedachten heeft met steak of vis in het achterhoofd. Voor gezinnen met kinderen ik zeg doen voor gezinnen met tieners boek iets anders.

Verbleef: september 2017
6 mei 2018 beoordeeld

een 2 pers. kamer Ultra all incl. gereserveerd en we kregen een 1 pers. kamer met 2 pers. bed, na geklaagd te hebben en 2 dagen in die kamer kregen we een ruime 2 pers. kamer aan de zijkant boven de keuken, s'morgens rond 06.00 uur kwamen de vrachtwagens lossen wat echt niet zachtzinnig ging, ik ga niet klagen, ik dacht eens maar nooit meer naar dit hotel, personeel was zoals overal in Turkije heel vriendelijk, eten was weinig aan, weinig variatie vond ik, 1 keer s'nachts over m'n nek gegaan omdat het eten gewoon niet lekker was,
Nogmaals, NOOIT MEER!

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op zee
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel waar wat ons betreft alles op orde is.ja, het blijft all inclusive, maar veel gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Prima zwembaden, glijbanen, strand en activiteiten. Niks mis mee, geen klachten.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
4 mei 2018 beoordeeld

Net terug van een heerlijke, onbezorgde week in Saturn Palace. Ons matras was nogal hard en dat werkt direct opgelost. Schone en nette hotelkamer van alle gemakken voorzien. Wij hadden een hotelkamer met jacuzzi op het balkon en uitzicht over zee. Echt een aanrader!!! Voldoende variatie in eten en drinken, niet iedere dag hetzelfde.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• Verbleef: april 2018, reisde met familie