Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden een familiekamer beneden, je kon via de achterdeur naar het zwembad een terrasje pakken of heerlijk zwemmen. Supervriendelijke medewerkers die alles doen om je tevreden te houden. Kamers zien er klassiek uit voor een leuke prijs. Ik zou hier zeker terug komen als ik weer naar antalya ga. Een aanradertje!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

Als je niet teveel verwacht, zeker als je all-in gewoon bent zeer sober.

Enig voordeel ligt op enkele stappen van antalya stad.

Morgen ontbijt om niet te vergeten (1woord zeer sober) .

Prijs kan je wel niet klagen “”heel kleine kamer, met toeslag grotere kamer genomen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 oktober 2016

Klein hotelletje, en kleine kamers, maar voelt altijd als thuiskomen. Zijn afgelopen 1,5 jaar niet geweest maar hebben echt beetje heimwee gehad. Gaan meestal in het voorjaar.
Het eten is goed, geen vreetschuur, maar gewoon gezellige porties en echt Turks. Elke dag gehaald bij de lokale markten. Dus echt vers! Ligging is heerlijk. Dichtbij de winkelstraat, dichtbij het park en echt in het oude gedeelte!

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 8 september 2015

De meeste kamers zijn extreem klein: Afgezien van een zeer kleine badkamer niet veel meer dan 10 vierkante meter! Er staan alleen 2 bedden in en een paar kleine kastjes. Je spullen liggen op bed of het padje tussen de bedden. De schoonmaaksters verplaatsen je spullen steeds.

Er zijn maar een paar kamers op de begane grond en er is geen lift.

De gangen naar de kamers toe zijn buiten en worden de 'balkons' genoemd. Laat je hier niet door misleiden.

Op de balkons en rond het zwembad lopen soms grote kakkerlakken.

Het ontbijt is saai:
- Vreemd smakende koffie,
- Droge deegspullen / brood,
- Wat kaas en worst,
- Honing en waterige jam in van die plastic bakjes.

Voor ieder dingetje moet bijbetaald worden:
- Airco: €2 per dag.
- Kamer met paar vierkante meter meer: €20 per nacht.
- Jus de Orange bij het ontbijt: €3 per glas.
- Turkse nepcola of bier: €3.
- Koffers laten staan in het gras: €15 per koffer! Dus hopen dat je transfer terug niet na 12:00h is.

Verder:
- Te smalle gordijntjes (iedereen kan naar binnen komen kijken).
- Oude, kleine TV met alleen Turkse zenders / ruis.

Kamertip: Iedereen krijgt in eerste instantie een kleine kamer toegewezen. Keuze is er niet.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 21 november 2014 via mobiele applicatie

In mijn leven heb ik al heel wat hotels van binnen als van buiten gezien, deze sloeg werkelijk alles.
De vloerbedekking was enorm smerig, er lag van de vorige toerist nog een broodje in de ijskast, lege fles bier in een kast en een paar sokken en een oude krant werd in het toch al zo kleine kamertje tevoorschijn getoverd.
Op ons verzoek kregen we een andere kamer omdat deze te vuil voor woorden was, helaas bleek de andere kamer ook niet veel beter. Bij het melden hiervan werd de eigenaar er onredelijk. Kregen alles wat lelijk was naar ons hoofd geslingerd, moesten (letterlijk zijn woorden) maar oprotten. Enkel alleen omdat wij aangaven dat de vloeren (vloerbedekking) ontzettend vuil waren. Ook zat tussen de voegen op de badkamer schimmels, de bedden waren knoerhard waardoor ik elke morgen gebroken wakker werd. De deken was te muf voor woorden, durf te wedden dat ze na elke gast niet werd gewassen.
Jammere is dat het gebouw zijn charmes heeft, als deze wat gemoderniseerd en opgeknapt zou worden en een andere eigenaar zou krijgen zou ik gelijk terug gaan maar zolang deze heer, die door gasten al Sadam werd genoemd, hier aan de macht staat mij niet gezien.

Datum van verblijf: mei 2014