Hotel Su(Antalya)
  • Gratis parkeren
Alp Pasa Hotel(Antalya)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Delphin BE Grand Resort(Antalya)
Akra(Antalya)
Delphin Diva Premiere(Antalya)
Orbitz.com
TripAdvisor
25 mei 2017 beoordeeld

Bij aankomst onvriendelijk onthaal. Eten in restaurant is niet warm genoeg. Hotelkamer was zeer verouderd en tapijt versleten en met vuile plekken op. Twee dagen moeten douchen met koud water, als je warm waterkraan open draait, komt er geen water meer uit kraan. Het zwembad wordt slecht onderhouden en helse muziek van 11 tot 17 uur.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
18 maart 2016 beoordeeld

Aanvankelijk een onvolwaardig bed gekregen voor mijn zoon die toen 9 jaar was. Was een zeteltje waarvan de rugleuning weggehaald werd en zo een bed vormde. Tot 12 jaar rekenen ze zo... Alleen was mijn zoon aan 9 jaar al t groot hiervoor. Voet bij stuk gehouden en andere kamer geëist. Hotel reageerde zeer correct en we kregen zeer mooie minisuite voor de rest van ons verblijf. Lekker eten, mooie zwembaden, goede kinderanimatie, wel al 10 jaar geleden

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
30 mei 2014 beoordeeld

De kamer was top, zelf de minibar werd dagelijks aangevuld. Het animatieteam was gezellig! Iedere week 2x een vuurwerk show. Groot zwembad met genoeg bedjes. Het restaurant waar het buffet zich bevond, was veelte druk koud eten, taai en slappe friet!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
5 mei 2014 beoordeeld

Dit is absoluut niet wat wij gewend zijn in Turkije. Bij een hotel van dit formaat verwacht je toch minimaal een schone kamer en badkamer.
In plaats daarvan troffen wij een kamer aan met een (zeer) ranzig, bevlekte vloerbedekking, zwarte krulharen in het opgemaakte bed, onbeduidende vlekken op het nachtkastje. Let wel, dit zijn de eerst opvallende gebreken geweest. Na een dag of 2 merk je dat er vooral voor het oog wordt schoon gemaakt. Eigenlijk is het in het hele hotel een beetje morsig, veel kapot meubilair met nog veel meer vlekken.
Het personeel is welwillend, maar spreken geen woord over de grens, dus daar kom je ook niet veel verder mee. En voor klachten zijn ze in alle talen doof, lijkt het wel.
Dan zijn er nog de typisch 'standaard' tegenvallers, ik noem er een paar;
Geen extra bed bij aankomst voor de kroost, ondanks reservering
Geen 2 persoonsbedden in het hele hotel (volgens de receptie..???)
Gemiddelde wachttijd 5 min. bij de liften en geen fatsoenlijke trap beschikbaar
Veel te dure kapper (in naastgelegen hotel is zijn de prijzen een derde van hier)
.....enz.

De bezetting tijdens ons verblijf was ongeveer 40% Nederlanders, 40% Duitsers, de resterende gasten waren voornamelijk Russisch en Turks.

Het eten ging er wel mee door, er was genoeg variatie, je hoeft hier echt niet met honger naar huis te gaan.

Verbleef: mei 2014, reisde met familie
15 mei 2013 beoordeeld

De kamer was top, zelf de minibar werd dagelijks aangevuld.
Het animatieteam was gezellig!
Iedere week 2x een vuurwerk show.
Groot zwembad met genoeg bedjes.

Alleen op vrijdag eens in de 2 weken wordt er erg uitgepakt met het eten.
De alcoholische dranken waren ook niet goed, vooral de wijn vond ik niet lekker.
De bedden waren erg hard..

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie