“VIER sterren maximum”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Kervansaray Hotel Kundu
Beoordeeld als nr. 56 van 230 hotels in Antalya
13 juni 2017 beoordeeld

Wij, 2 veertigers, verbleven op kamer 4211. De kamer was ruim, had voldoende spiegels en was rustig gelegen.
Het bed had een zeer harde en versleten matras. Er lagen twee eenpersoons dekbedden op die naar onze lengte te klein waren.
De badkamer was groot. Wastafel en spiegel waren in orde. Het bad had een goede glazen wand om te douchen.
Het poetsen van de kamer gebeurde dagelijks, doch naar ons inziens te sec.
Handdoeken voor de badkamer werden dagelijks vervangen.
Het eten was degelijk maar niet super. Er was voldoende eten beschikbaar voor de uitgehongerde meute, doch eentonigheid troef.
Elke dag was er kip, 1 soort vis, en soms pita of hamburger.

Het restaurant is groot, maar toont erg ouderwets, moet dringend vernieuwd en geschilderd worden.
De terrassen waar je kan buiten eten, zijn wel heel goed in orde.

De zwembaden zijn groots, worden goed onderhouden en er is een promenade naar het strand.
Aan ligbedden, parasols en matrassen geen gebrek.
Voor de handdoeken service wordt geen borg gevraagd, wisselen zonder voorbehoud. Daardoor waren er niet altijd handdoeken beschikbaar.

In het algemeen zijn de werknemers vriendelijk en behulpzaam.
In het hotel worden geen identificatie bandjes gedragen.

Aan het strand is er security aanwezig.

Het hotel wordt voor 90 procent bevolkt door mensen uit het voormalige Oostblok.

Het hotel heeft alles om een 5 sterren hotel te zijn, maar moet het niveau dringend opprikken!

Enkele ergernissen/bekommernissen:

*Fitness op teenslippers en blote torso, en kleine kinderen die de fitness apparaten langdurig bezet houden;
*avondkleding niet vereist;
*personen in bloot bovenlijf in de pianobar/hotel;
*eten dat met grote hoeveelheden wordt weggegooid omdat er nergens controle is; *herstellingen die genoteerd worden aan de receptie, maar niet uitgevoerd worden; *minder eten serveren, maar meer afwisseling en nazicht wat er wordt meegenomen( vb. een 10 jarige die 8 stukken vlees op zijn bord schept en vervolgens 7 stukken niet opeet, DAGELIJKS ! door de meeste mensen)
*gratis handdoeken service is goed, maar zorg dan dat er genoeg voorraad is.

Dringend iemand aanstellen om het niveau op te krikken of duidelijk vermelden dat het maar 4 **** waard is.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

25 mei 2017 beoordeeld

Bij aankomst onvriendelijk onthaal. Eten in restaurant is niet warm genoeg. Hotelkamer was zeer verouderd en tapijt versleten en met vuile plekken op. Twee dagen moeten douchen met koud water, als je warm waterkraan open draait, komt er geen water meer uit kraan. Het zwembad wordt slecht onderhouden en helse muziek van 11 tot 17 uur.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
18 maart 2016 beoordeeld

Aanvankelijk een onvolwaardig bed gekregen voor mijn zoon die toen 9 jaar was. Was een zeteltje waarvan de rugleuning weggehaald werd en zo een bed vormde. Tot 12 jaar rekenen ze zo... Alleen was mijn zoon aan 9 jaar al t groot hiervoor. Voet bij stuk gehouden en andere kamer geëist. Hotel reageerde zeer correct en we kregen zeer mooie minisuite voor de rest van ons verblijf. Lekker eten, mooie zwembaden, goede kinderanimatie, wel al 10 jaar geleden

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie
30 mei 2014 beoordeeld

De kamer was top, zelf de minibar werd dagelijks aangevuld. Het animatieteam was gezellig! Iedere week 2x een vuurwerk show. Groot zwembad met genoeg bedjes. Het restaurant waar het buffet zich bevond, was veelte druk koud eten, taai en slappe friet!

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie
5 mei 2014 beoordeeld

Dit is absoluut niet wat wij gewend zijn in Turkije. Bij een hotel van dit formaat verwacht je toch minimaal een schone kamer en badkamer.
In plaats daarvan troffen wij een kamer aan met een (zeer) ranzig, bevlekte vloerbedekking, zwarte krulharen in het opgemaakte bed, onbeduidende vlekken op het nachtkastje. Let wel, dit zijn de eerst opvallende gebreken geweest. Na een dag of 2 merk je dat er vooral voor het oog wordt schoon gemaakt. Eigenlijk is het in het hele hotel een beetje morsig, veel kapot meubilair met nog veel meer vlekken.
Het personeel is welwillend, maar spreken geen woord over de grens, dus daar kom je ook niet veel verder mee. En voor klachten zijn ze in alle talen doof, lijkt het wel.
Dan zijn er nog de typisch 'standaard' tegenvallers, ik noem er een paar;
Geen extra bed bij aankomst voor de kroost, ondanks reservering
Geen 2 persoonsbedden in het hele hotel (volgens de receptie..???)
Gemiddelde wachttijd 5 min. bij de liften en geen fatsoenlijke trap beschikbaar
Veel te dure kapper (in naastgelegen hotel is zijn de prijzen een derde van hier)
.....enz.

De bezetting tijdens ons verblijf was ongeveer 40% Nederlanders, 40% Duitsers, de resterende gasten waren voornamelijk Russisch en Turks.

Het eten ging er wel mee door, er was genoeg variatie, je hoeft hier echt niet met honger naar huis te gaan.

Verbleef: Mei, 2014, reisde met familie
15 mei 2013 beoordeeld

De kamer was top, zelf de minibar werd dagelijks aangevuld.
Het animatieteam was gezellig!
Iedere week 2x een vuurwerk show.
Groot zwembad met genoeg bedjes.

Alleen op vrijdag eens in de 2 weken wordt er erg uitgepakt met het eten.
De alcoholische dranken waren ook niet goed, vooral de wijn vond ik niet lekker.
De bedden waren erg hard..

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met familie
3 mei 2013 beoordeeld

Ik heb van 8 tot 22 april 2013 een prima vakantie gehad in dit hotel. Leuk en vlot personeel en klachten werden gelijk afgehandeld.Het animatieteam was zeer onderhoudend maar niet opdringerig. Ik ga er zeker nog een keertje terug naartoe , maar dan wat later in het jaar. Het zeewater was nog niet echt op temperatuur en het zwembad was nog kouder. Maar genoeg bedjes en parasols bij het zwembad en aan zee. Al met al een hele fijne vakantie gehad.

Kamertip: Als je niet tevreden bent met je kamer vraag gerust om een andere. Ze doen er alles aan om je tevred ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2013, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antalya bekeken
op 9.0 km afstand
Miracle Resort Hotel
nr. 30 van 230 in Antalya
966 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Kervansaray Hotel Kundu geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Kervansaray Hotel Kundu

Adres: Kundu Mevkii Antalya Merkez | Lara Beach, Antalya 07230, Turkije
Locatie: Turkije > Turkse mediterrane kust > provincie Antalya > Antalya
Voorzieningen:
Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 10 beste resorthotel in Antalya
Nr. 35 hotel aan het strand in Antalya
Nr. 35 spahotel in Antalya
Nr. 49 luxe hotel in Antalya
Prijsklasse: € 59 - € 105 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Kervansaray Hotel Kundu 5*
Aantal kamers: 396
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Kervansaray Hotel Kundu met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Kundu Kervansaray Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?