“een van de beste hotels van Lara”
Beoordeling van Delphin Palace Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Delphin Palace Hotel
Beoordeeld als nr. 24 van 230 hotels in Antalya
24 mei 2017 beoordeeld

Dit is een van de beste hotels van Lara, niet de nieuwste maar toch een van de mooiste. Kamers wel iets gedateerd vergeleken met de nieuwe hotels maar verder ontbreekt het aan niks. Service echt een 10! Eten super en er is genoeg te doen voor jong en oud.

Kamertip: zeezicht in het hoofdgebouw
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017

Dear Guest,

thank you so much for taking your time to leave a review.
It is really important for us to hear your experience and impressions.
That's the only way how we can improve our service every day a little bit more.
Hope to see your again

Best Regards,

Schrijf een beoordeling

17 november 2016 beoordeeld

Een fantastisch 5 sterren all inclusive hotel met een 24 uurs service voor eten en drinken.
Wij zijn al 11x daar geweest en het ontbreekt werkelijk aan niets. Geweldige buffetten, vriendelijk personeel. Mooie zwembaden, strandfaciliteiten en een eigen pier in zee met mooie zitjes en alle dranksoorten. Mooie tuin met een vijftal eetgelegenheden, die je van 10.00 uur tot 17.00 uur kunt gebruiken om te eten. Iedere avond aan de achterzijde van het hotel amusement. Als je vaker bent daar geweest wordt je automatisch lid van de Delphin family met extrafaciliteiten.

Kamertip: Aanraders zijn de junior suite en kamers met zeezicht
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
сrm@delphinhotel.com

5 september 2016 beoordeeld

Geweldige vakantie in Delphin Palace gehad
personeel super vriendelijk
ze deden alles voor je
eten in overvloed als daar niks tussen zit wat je lekker vind
je hoefde maar te gaan zitten en stonden bij je om te vragen wat je wilde drinken
shows waren mooi !
delphin we komen volgend jaar terug !

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Met vriendelijke groeten,

Crm@delphinhotel.com

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel!
Goed eten en veel!
Kamers ietwat verouderd maar wel altijd proper.
Er waren 2 zwembaden, 1 waar je geen lawaai mocht maken en de andere wel.
Er is ook een kleine 'discotheek' maar vond dat maar voor kinderen dan voor mensen van onze leeftijd (begin 20).
Het enige minpuntje vond ik het strand, was niet zoveel te doen.. ligbedden lagen er niet echt.. het was meer te doen in het hotel bij het zwembad.
De vieruurtjes waren echt heerlijk van wafels tot pizza.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Delphin Palace is een hotel met het zogenaamde “WOW” gevoel.
Dit is echt een top hotel.
We hebben al verschillende hotels in Lara gehad, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.
Personeel bijzonder aardig, doen werkelijk alles wat in hun macht ligt om het voor je zo aangenaam mogelijk te maken. En er was ook personeel voldoende aanwezig.
Kamers netjes en schoon.
Eten heel erg veel variatie en warm.
Animatieteam goed en niet irriterend aanwezig.
En omdat we Nederlanders zijn en toch iets moeten hebben om te zeuren, vond ik het zogenaamde huisorkest (de blonde dame en de man met de gitaar), niet zo heel erg goed. Muzikaal oké, maar zang dramatisch.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

3 mei 2016 beoordeeld

Palace is het 1e hotel van Lara en de kamers zijn vrij klein. De service is goed, maar was in het verleden beter. Wellicht dat dit komt, omdat het hotel maanden dicht was en nu voor 3 weken weer open is en daarna weer weken dicht gaat. Eten is goed en indien je een vraag hebt, meld je bij Ali manager Guest Relation.

Kamertip: Kamers zijn oud, dus klein en eenvoudig
  • Verbleef: April, 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2016

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is nog steeds top, dat voorop gesteld.
Maar wij zijn net terug van een weekje Delphin Palace en merken dat het ieder jaar minder wordt.
Als voorbeeld; mensen die regelmatig een weekje (of 10 dagen Turkije doen) weten dat je van een 5 sterren plus hotel, met ultra all inclusive, iets extra's mogen verwachten. Gewoon even lekker verwend worden.
Dit jaar hadden we zelfs de ervaring dat we 's avonds in de lobby bar 15 à 20 minuten in de rij mochten gaan staan om een drankje te bestellen.....
Maar geen mix met rum, want deze was op (!?!)
Ook het avondeten was dit jaar stukken minder. We gingen echt niet met honger naar bed, maar het was meer een doorsnee 4 sterren vreetschuur geworden, stukken minder dan de 5 sterren luxe die we eerder van Delphin Palace gewend waren.
(Geen sushi, geen mooie vispresentaties,...enz.)
Gelukkig is er het à la carte restaurant nog, waar we dan ook 4 keer heerlijk hebben gegeten.
Overigens is er op het personeel weinig aan te merken, zij deden zoals altijd hun best om het tekort in personeel op te vangen. Dat dit ten koste van de service en vriendelijk ging laat zich uiteraard niet raden.

Verbleef: April, 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016

CRM of Delphin Hotels

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antalya bekeken
op 0.3 km afstand
Royal Holiday Palace
nr. 17 van 230 in Antalya
1.248 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Delphin Palace Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Delphin Palace Hotel

Adres: Kemeragzi Lara Beach, Antalya 07230, Turkije
Telefoonnummer:
Locatie: Turkije > Turkse mediterrane kust > provincie Antalya > Antalya
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 6 romantisch hotel in Antalya
Nr. 8 familiehotel in Antalya
Nr. 17 hotel aan het strand in Antalya
Nr. 18 spahotel in Antalya
Nr. 24 luxe hotel in Antalya
Prijsklasse: € 102 - € 428 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Delphin Palace Hotel 5*
Aantal kamers: 557
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Delphin Palace Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Delphin Palace Turkey
Delphin Palace Resort
Delphin Palace Antalya
Antalya Delphin Palace Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?