Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
US$ 287
US$ 276
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Delphin BE Grand Resort(Antalya)
US$ 447
US$ 378
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Hotel Su(Antalya)
US$ 181
US$ 173
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Akra(Antalya)
US$ 183
US$ 172
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Delphin Diva Premiere(Antalya)
US$ 398
US$ 324
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Alp Pasa Hotel(Antalya)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 57
US$ 53
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Zwembad
  • Restaurant
US$ 591
US$ 550
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 440
Orbitz.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
US$ 559
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
US$ 251
US$ 237
Orbitz.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Beoordelingen (1.789)
Beoordelingen filteren
1.789 resultaten
Waardering van reizigers
1.296
303
120
36
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.296
303
120
36
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 1.789 beoordelingen
5 september 2016 beoordeeld

Geweldige vakantie in Delphin Palace gehad
personeel super vriendelijk
ze deden alles voor je
eten in overvloed als daar niks tussen zit wat je lekker vind
je hoefde maar te gaan zitten en stonden bij je om te vragen wat je wilde drinken
shows waren mooi !
delphin we komen volgend jaar terug !

  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank truus B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

CRM of Delphin Hotels
Crm@delphinhotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel!
Goed eten en veel!
Kamers ietwat verouderd maar wel altijd proper.
Er waren 2 zwembaden, 1 waar je geen lawaai mocht maken en de andere wel.
Er is ook een kleine 'discotheek' maar vond dat maar voor kinderen dan voor mensen van onze leeftijd (begin 20).
Het enige minpuntje vond ik het strand, was niet zoveel te doen.. ligbedden lagen er niet echt.. het was meer te doen in het hotel bij het zwembad.
De vieruurtjes waren echt heerlijk van wafels tot pizza.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
3  Bedank ShannaBalili
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
CRM of Delphin Hotels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Delphin Palace is een hotel met het zogenaamde “WOW” gevoel.
Dit is echt een top hotel.
We hebben al verschillende hotels in Lara gehad, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.
Personeel bijzonder aardig, doen werkelijk alles wat in hun macht ligt om het voor je zo aangenaam mogelijk te maken. En er was ook personeel voldoende aanwezig.
Kamers netjes en schoon.
Eten heel erg veel variatie en warm.
Animatieteam goed en niet irriterend aanwezig.
En omdat we Nederlanders zijn en toch iets moeten hebben om te zeuren, vond ik het zogenaamde huisorkest (de blonde dame en de man met de gitaar), niet zo heel erg goed. Muzikaal oké, maar zang dramatisch.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
1  Bedank Jacqueline C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten
CRM of Delphin Hotels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 mei 2016 beoordeeld

Palace is het 1e hotel van Lara en de kamers zijn vrij klein. De service is goed, maar was in het verleden beter. Wellicht dat dit komt, omdat het hotel maanden dicht was en nu voor 3 weken weer open is en daarna weer weken dicht gaat. Eten is goed en indien je een vraag hebt, meld je bij Ali manager Guest Relation.

Kamertip: Kamers zijn oud, dus klein en eenvoudig
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Maurice B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
CRM of Delphin Hotels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is nog steeds top, dat voorop gesteld.
Maar wij zijn net terug van een weekje Delphin Palace en merken dat het ieder jaar minder wordt.
Als voorbeeld; mensen die regelmatig een weekje (of 10 dagen Turkije doen) weten dat je van een 5 sterren plus hotel, met ultra all inclusive, iets extra's mogen verwachten. Gewoon even lekker verwend worden.
Dit jaar hadden we zelfs de ervaring dat we 's avonds in de lobby bar 15 à 20 minuten in de rij mochten gaan staan om een drankje te bestellen.....
Maar geen mix met rum, want deze was op (!?!)
Ook het avondeten was dit jaar stukken minder. We gingen echt niet met honger naar bed, maar het was meer een doorsnee 4 sterren vreetschuur geworden, stukken minder dan de 5 sterren luxe die we eerder van Delphin Palace gewend waren.
(Geen sushi, geen mooie vispresentaties,...enz.)
Gelukkig is er het à la carte restaurant nog, waar we dan ook 4 keer heerlijk hebben gegeten.
Overigens is er op het personeel weinig aan te merken, zij deden zoals altijd hun best om het tekort in personeel op te vangen. Dat dit ten koste van de service en vriendelijk ging laat zich uiteraard niet raden.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
Bedank Hans M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten
CRM of Delphin Hotels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken