Delphin Imperial Hotel Lara(Antalya)
Gratis annuleren tot 22/07
Akra(Antalya)
Barut Lara(Antalya)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 624 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 378 per nacht.

Delphin Diva Premiere(Antalya)
Orbitz.com
Priceline
3 mei 2016 beoordeeld

Palace is het 1e hotel van Lara en de kamers zijn vrij klein. De service is goed, maar was in het verleden beter. Wellicht dat dit komt, omdat het hotel maanden dicht was en nu voor 3 weken weer open is en daarna weer weken dicht gaat. Eten is goed en indien je een vraag hebt, meld je bij Ali manager Guest Relation.

Kamertip: Kamers zijn oud, dus klein en eenvoudig
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is nog steeds top, dat voorop gesteld.
Maar wij zijn net terug van een weekje Delphin Palace en merken dat het ieder jaar minder wordt.
Als voorbeeld; mensen die regelmatig een weekje (of 10 dagen Turkije doen) weten dat je van een 5 sterren plus hotel, met ultra all inclusive, iets extra's mogen verwachten. Gewoon even lekker verwend worden.
Dit jaar hadden we zelfs de ervaring dat we 's avonds in de lobby bar 15 à 20 minuten in de rij mochten gaan staan om een drankje te bestellen.....
Maar geen mix met rum, want deze was op (!?!)
Ook het avondeten was dit jaar stukken minder. We gingen echt niet met honger naar bed, maar het was meer een doorsnee 4 sterren vreetschuur geworden, stukken minder dan de 5 sterren luxe die we eerder van Delphin Palace gewend waren.
(Geen sushi, geen mooie vispresentaties,...enz.)
Gelukkig is er het à la carte restaurant nog, waar we dan ook 4 keer heerlijk hebben gegeten.
Overigens is er op het personeel weinig aan te merken, zij deden zoals altijd hun best om het tekort in personeel op te vangen. Dat dit ten koste van de service en vriendelijk ging laat zich uiteraard niet raden.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016

23 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel met absolute klasse. Prachtige ambiance. Heerlijk eten en drinken. Personeel professioneel maar ook warm vriendelijk. Delphin palace Alanya is de overtreffende trap van vakantie vieren en genieten.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Beste Gast,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze familie inclusief kleinkind een week heerlijk verwend worden.
Vriendelijk personeel, alleen het baliepersoneel was duidelijk minder gemotiveerd.
De kamers voldoende groot, een beetje gedateerd ingericht, maar compleet uitgerust en zeer schoon.
Overal werd continu schoongemaakt .
De faciliteiten in het zwembad, het strand en de kleine kermis waren voor ons kleinkind fantastisch .
De diverse restaurants waren prima, ruime keus.
Ook de specialiteiten restaurants waren een aanrader, vooral het Japanse.
In begin oktober was er voldoende plaats op de ligbedden , geen gedoe met reserveren.
Kortom we hadden een heerlijke onbezorgde week.

Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2015

11 oktober 2015 beoordeeld

We zijn meerdere malen in dit hotel geweest (14X) zowel in de zomer als ook in de winter. Service wordt hier mer grote letters geschreven. De buffetten zijn meer dan voldoende er is altijd wel wat lekkers te vinden. Specialiteiten restaurants zijn ook een aanrader.

• Verbleef: november 2014, reisde met familie
CRMDelphinhotels, Yönetici van Delphin Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2015

Met vriendelijke groeten,

Crm@delphinhotel.com